Gå til innhold

22 år og 2-barns mor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva folk tenker om en 22 år gammel jente som er 2-barns mor?

Jeg er 21 år nå, og har ett barn på 1 år.. Jeg og min samboer ønsker å få flere barn, og vil ha de ganske tett. Vi har prata mye om dette her, og lurer på om vi skal prøve på nyåret:) Synes det er utrolig spennende å tenke på, og samtidig litt skummelt!

Hvis vi får dette til vil jeg være 22 år når barnet blir født. Vi har vært sammen i 5 år, samboere i 4 år. Vi har begge to stabile jobber og økonomien er på stell:)

Vil også få tilføye at hva folk synes om det vil ikke bestemme om vi gjennomfører dette eller ei, men er bare nysgjerrig på hva folk tenker om det:)

Flere som har vært/er i samme situasjon? Evt. noen i nær omgangskrets som har vært/er i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 21 år, fikk første 1 uke etter jeg fylte 20år og får min andre i juni da har jeg fylt 22.

Vi eier hus, bil, hytte har god stabil økonomi tross i at jeg er student- Far skal ta permisjonen slik at jeg kan forsette med min utdannelse.

Vi er også gift, giftet oss for snart 1 år siden.

Folk får tenke hva de vill, han er mannen i mitt liv :)

Skrevet

Jeg fikk nr 2 når jeg var 20år og 4,5mnd! Ikke noe problem, jeg ble alene med barna rett under 3år senere, men forholdet fungerte egentlig aldri så det var ikke det store tapet. Følte aldri at de som kjente meg tenkte det var rart eller så ned på meg, men har fått endel kommentarer fra fremmede da. F.eks å så snill tante du har som tar deg med på tur. Den fikk jeg for 2uker siden når jeg og 6åringen var på butikken bare vi to. Men det må man vel bare leve med når man får barn tidlig.

Skrevet

Har du tenkt til å gå med et skilt som sier at du er 22 år???

Hvis det ikke er tilfelle så er det ingen som vet hvor gamel du er ergo er det vanskelig å sette dere i noen som helst bås. Så lenge dere har et stabilt bra forhold, økonomi og tid til barna så hvorfor ikke.. Strengt tatt så er heller ikke dette et krav når man får barn så gjør hva som føles best for dere.

Kroppen kommer seg raskere rundt 22 enn rundt 32..

Skrevet

Syntes det er flott jeg:)))

Lykke til

fra ei på 34 år...

Skrevet

Syns det høres veldig fint ut jeg :)

Jeg er 22 år når jeg blir trebarnsmor, og jeg blir alene med alle tre ;) Bor ca. halvannen time unna deg :)

Skrevet

Takk for mange svar:)

Ja, det er jo kanskje også en fordel at kroppen kommer seg raskere når en er så ung. Tenker at det er fint med to tette, da vil de ha masse glede av hverandre også er alle babytingene og lekene enda ganske nye og fine:)

anonym 22.31: bor du halvannen time unna meg? Hvordan vet du hvor jeg bor? :P

Skrevet

Da mamma fylte 22 hadde hun vært tobarnsmor i over ett år (pappa var noen år eldre da). Og det gikk kjempebra det :-) Så tenker ikke noe negativt om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...