Gå til innhold

Ja da er dåpen til minsten overstått..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en hyggelig dag forsåvidt men må innrømme at det at onkelen til den lille ikke gadd å komme skuffet meg veldig samtidig som jeg tenker at det var vel like greit. Han er i utgangspunktet fadder. For det ville han. Skjønn det den som vil.. Og vi satte han opp som det siden han er det for den eldste. Og til syvende og sist betyr det ikke noe mer enn et navn på et ark.

Historien bak det er at de er pottesure på oss for de vi ikke spurte de på forhånd angående navnevalg. Det falt oss ikke inn å gjøre det siden det er vi som fikk barn. Han er 25 hun kjærsten er 20 og det forholdet er vel ikke akkurat stødig. Ikke planlegger de barn før på mange år enda i følge dem selv. Så hvorfor i all verden skal vi be om lov???

Det er ikke ett navn som de har holdt av for lenge siden heller.

Vi har to barn og de viser ikke eldste noe særlig interesse heller:(

Nå er den lille gutten vår snart 4 mnd og de har enda ikke gratulert eller kommet på besøk. Ikke sett på han engang selvom vi har vært på besøk samtidig hos foreldrene til mannen min:(

Vi føler vel nå at vi ikke har noe mer å snakke med de om før de eller han vokser opp.

Etter at hun kom inn i bildet er han på kant med hele sin familie. Virker som om hun ønsker å drive han vekk..

Men vi fikk e liten gave da...Som det stod gode klemmer fra tante og onkel.. Ble provosert jeg...

Heldigvis har barna mine mange andre som er glade i de..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere "knabbet" et navn uten å informere de på en skikkelig måte er det kanskje ikke kjæresten som er ansvarlig for at han holder litt avstand:) En eier ikke navn, men tar en et navn en vet noen nær deg gjerne vil bruke så informerer en søsken i alle fall.

Skrevet

Vi har jo ikke knabbet ett navn?? Hvordan skal vi vite at akkurat de to navnen vi har valgt var akkurat de to navnene de skulle ha en gang i fremtiden? Hvis de får barn???

Har du spurt alle i din familie om dine navnevalg har vært greie???

Skrevet

Jeg tenkte ikke engang på muligheten for at noen kunne reagere på den måten om de IKKE hadde informert dere og andre om at får vi en datter skal hun hete Lina, og da er de fullstendig urimelige og trange i topplokket.

Jeg informerer ikke noen om våre navnevalg, men skulle jeg bruke min søsters favoritt navn så hadde jeg informert henne. Men det var jo ikke tilfelle hos dere.

Skrevet

Huff, sånne personer hadde jeg ikke orka å ha som faddere. De har ingenting å være sure for, så la dem sitte og være sære på kant med familien. Det er jo de som melder seg ut selv. Selvopptatte folk er siste sort. Fusj!

Skrevet

Ja det er det det har blitt til. Vi orker ikke å forholde oss til de lengre. Det er mye mer som hører til historien men for å si det kort så har det etter at hun kom inn i bildet blitt bare tull og han er sånn ovenfor hele familien bare på en annen måte.

BAre synd jeg skal sitte og være lei meg når jeg egentlig burde gitt en lang marsj... Men med underskudd på søvn så blir det nå slik.

Alle jeg har snakket klarer ikke å forstå hvordan de kan oppføre seg sånn.

Neste gang hvis vi skal ha flere barn får jeg vel ringe hver gang jeg lurer på om jeg knaskje skal bruke et navn.Kan bli en del tlf...he he..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...