Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Noen som vet hva det kan komme av?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Sånt kan skje, får stikke til legen hvis du er nervøs da vettø
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 de sier at når mensen kommer for tidlig/forsent kan det være en spontanabort uten at du visste at du var gravid. da jeg fikk vite det tenkte jeg, jøsses.jeg har jo vert gravid flere ganger jeg da...............
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 At den er uregelmessig?? Eller som enkelte kanskje tror når dette skjer: Herreguud du kan jo være gravid, du må ta en test i morgen tidlig!!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 noen som sa hun var nervøs ?? må lese da vettø
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 jeg vet ikke helt.. du får vell heller ikke vite det sikkert noen gang. for graviditetstesten viser vell ikke positiv før du er ca 4-5 uker på vei ? vanskelige greier det der
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 Kroppen er ingen maskin.. av og til får man mensen tidligere/senere enn "normalt" Ikke noe å bekymre seg for.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Bekymrer meg ikke, bare lurte.. jeg har regelmessig syklus ellers. Blør ikke mer nå så vet ikke om det var mensen likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå