Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Har stebarnet vårt sjelden(6-8 ganger pr år) Det er 8 år mellom stebarn å fellesbarnt. Har ingen nyerebilde av de samlet. de små forandre seg jo så fort,de eldste for den del også. Hva gjør vi ang julekort,fars mening er at stebarnet er her så sjelden at det ikke trenger å være med på noe julekort. Det "bor" jo ikke her,liksom. Hva mener dere? Sende ut julekort bare av fellesbarn,helsing fellesbarn? Bilde av fellesbarn,helsing,mor/far,felllesbarn å stebarn?Bilde av fellesbarn å felle inn et bilde av stebarn? Kjenner jeg ikke blir enig med meg selv,lurer på å droppe hele julekort greiene,(er vel snart forsent alikavell...) Hva gjør dere andre ang julekort,som har stebarna sjelden? Ikke dere som har de ofte, da er de jo en del av fam. Ikke at våres ikke er det,men pga av det er her så sjelden,så blir ikke det en naturlig del av familien.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 så lenge du ikke skal sende til barnet eller barnets mor, eller hennes familie, så tror jeg det spiller fint liten rolle hvem det er bilde av. i det store å hele så er det ikke julekort som betyr noe
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Kan ikke mor sende et nyere bildet av barnet på mail eller noe? Hva vil barnet tenke om det ikke får være med på julekortet? Det er jo barnets følelser dere må tenke på..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Er din mann barnets far? Da er jo ikke barnet hans stebarn, bare ditt. Ikke meningen å være kranglete, men litt vanskelig å få tak på hvem dette barnet er. Dersom det er slik som jeg tror, synes jeg absolutt at begge barna må få være med på julekortet. Tror det vil kunne oppleves fryktelig sårende for et barn å ikke bli tatt med på noe sånt, et kraftig hint om at h*n ikke hører med i familien. Slike ting skal man ikke ta noen sjanser med.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 På fotoknudsen går det ann å ha fler enn 1 bilde! Eller du kan skrive noe på data? Legge til et drøss med bilder av dere og slenge på julehilsen fra alle sammen Julen og julehilsene skal jo bare være koselig!
Hufsla Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 jeg ville hatt med stbarnet også. Det er et fullverdig medlem av familien selv om det har to hjem!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 Skjønner ikke at du kan vurdere å ikke ha med stebarnet?? Gjør som hun over her sier,lag på fotoknudsen,der kan du har flere bilder på samme julekort.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Mange fine julekort med "bare" nisser på også!! Problemet løst:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå