Gå til innhold

Vognpose til marsbaby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags pose trenger vi til marsbabyen? Har termin 21. mars. Ser litt på voksi urban, men den virker for varm. Har en gammel klassisk voksi som vi brukte til førstemann, men likte den ikke til nyfødt. Kommer hvertfall ikke til å bruke den før til høsten igjen.

Kan man bruke bare dyne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte tidlig i mars. Hadde kjøpt inn dyne og lammeskinn, og voksipose.

Det var voksiposen som ble brukt. Det kan være ganske så kaldt i mars. Du kan jo bare ha mindre klær på babyen.

Virker lunt og godt for en nyfødt og ligge i en slik pose når det er kjølig ute.

Skrevet

Jeg termin helt i begynnelsen av mars. jeg har kjøpt voksipose og dyne.

Jeg regner ikke med at det blir noe særlig trilleturer de aller første ukene uansett. En helt nyfødt baby skal vel ikke være ute i noe særlig kulde den aller første tiden, og her jeg bor er de fryktelig dårlige til å brøyte og mars er ofte den verste snømåneden....

Skrevet

Sjekk ut disse på vognverden.no cozyosko. Jeg har kjøpt to av vinterposene til mine gutter.De er mye tynnere enn voksi, jeg har urbanposen og den er veeeldig varm. Jeg bruker de nye posene nå når jeg er ute med guttene. Storebror har jo dress på seg og sitter med posen halvveis opp, og lillebror ligger i ulldress i den andre posen. De er helt perfekte når man er på tur, og må ta opp babyen innimellom. De blir ikke for varme oppi der med yttertøy på:-) Jeg bruker kun voksien til soving ute i vogna kun i ullundertøy, votter og lue. Syntes de er helt perfekte poser her i sør når ikke det er for mange minus, tenker jeg kan bruke de til godt uti mai iallefall. Ikke minst er de superbillige og kjempefine:-)))) Siden du har en voksipose du kan bruke fra høsten av hadde jeg ikke giddet å bruke nesten 2000 på en pose til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...