Snakkelittmeddeg Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Og det er ikke bra nå!! Skal ha fremføring på tirsdag og trenger hjelp til å skrive denne setningen så jeg kan skjønne den ) "Hvilken tolkning av eventyret representerer filmen?" Skal snakke om Askepott... Norsk oppgave og jeg er lost!!! Noen som kan forenkle denne setningen så en stakkars gammel husmor kan kanskje få begynt på oppgaven i kveld?
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Tja: hva med "Eventyret har flere tolkninger.Hvilken tolkning representerer filmen?"? Lykke til! Mvh
Gjest cunning stunts Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Når du ser på filmen og sammenlikner den med eventyret, hvilken av eventyrets mulige tolkninger er det filmen representerer?
Snakkelittmeddeg Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2009 Ahh tusen takk!! tror jeg... Er fremdeles ikke helt på nett.. Vi har valgt samme bok og film fra Disney, da er det jo ikke så mye å tolke, for de er jo helt lik.. Burde kanskje tatt Grimm sitt eventyr.. Tror jeg bare tar kveld nå, og snakker med de på gruppen i morgen. Tusen takk skal du ha uansett =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå