Gå til innhold

dere som har brukt vugge til baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vurderer å kjøpe en men lurer litt.. hvor lenge kan man bruke den? er ikke så mange mnd før baby kan rulle rundt og da kan man vel ikke bruke den... sov baby i den om natten? hvilken vugge annbefaler dere? mye mas dette:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vuggen kan brukes til barnet begynner å dra seg opp og har mulighet til å kunne falle ut, ca seks måneders alder. Vi brunte en gammel vugge som sovested på natten fordi den var ganske lav, slik at jeg kom til barnet på natten uten å måtte stå opp. Vi hadde den helt intil vår egen seng :-) Men vuggefunksjonen i seg selv brukte vi ikke mye så for å sette det på spissen kunne baby like gjerne ligget i en kasse ved siden av sengen altså ;-) Hvis du sprer ryktet i familie/vennekrets om at du trenger en vugge så får dere sikkert lånt en de få månedene dere kan bruke den. Vi har lånt ut vår mange ganger og den blir jo ikke akkurat slitt :-)

Skrevet

Vi brukte en gammel, hjemmelaget vogge sist til sønnen vår var ca5mnd. Den hadde vi på soverommet vårt så han sov der om natta. Nå kommer vi til å ha den på soverommet og en annen enda eldre vogge i stua sånn at han kommer til å ligge mye i vogge.

Skrevet

Jeg brukte arve vuggen til gutten vår, den sto ved siden av sengen vår. La ham først i sprinkelseng når han var 4 mnd tror jeg det var (da fikk han eget rom og vugga var litt liten til ham)

Nå har jeg kjøpt meg leandervugge til nestmann, men tror denne bare kommer til å bli brukt på dagtid. Tar nok fram arvevuggen igjen til å begynne med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...