Gå til innhold

Barna mine heter Bergljot, Steingrim og Hedvig..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ihvertfall en som velger svært stygge navn på barna dine.

Også vil jeg ikke tro du var under 28 som førstegangs, bor nok i distriktsnorge og ser på Kulturnytt og Norge rundt på tv. Hører endel på radio.

Skrevet

Du er en gammeldags person med høyere utdannelse. Utdannelsen er innen historie eller lærerfaget.

Du var forholdsvis gammel når du fikk førstemann, over 35 år vil jeg tro.

Du har sansen for alle slags gammeldagse navn slik som du selv har valgt, inkludert navn som slutter på -hild, -rid. Du liker også mange av de norrøne navnene.

Du hater navn som er litt mer sukkersøte og moderne. Du er en av dem som er kjapp ute med å kalle dem harry.

Skrevet

Du er nok steingammel med "barn" på over 70-80 år!!

Skrevet

Og du bor vertfall ikke i Stavanger!

Skrevet

Ei som bruker praktisk klær og liten tid på sminke, hår og "dill, dall"!

Har noen noe rett eller?

Skrevet

Synes det er synd at du bruker Bergljot og Steingrim sammen med et så nydelig navn som Hedvig

Skrevet

Å kjære vene!! Dette er en spøk, sant?? Har du kalt barna dine dette???:o

Da vil jeg tro du er et kjedelig menneske.. spiser økologiske matvarer, går i kjedelige klær uten farger. Har fjellsko og elsker og ta med barna på skiturer, sykkelturer osv.. barna får ikke godteri mer enn kanskje 2 ganger i mnd og dere har mest fisk til middag, med vann og drikke. Du elsker og lese bøker og kan være en bibliotekar. du bruker hvertfall ikke sminke, og barna går vel i klær som er arvet, eller fra fretex!

Skrevet

ingen av navnene er noe fine(og jeg tror dette er en spøk) hvis ikke må hvertfall sønnen i huset være det værste som har hendt deg,hvis du kan kalle han steingrim.. han må jo være dømt til å mobbes-ingen kan hete steingrim!!

Skrevet

Jeg synes selv det er mer kjedelig med navn fra topplisa. Det stemmer at vi spiser det vi kan av økologisk, vi er aktive på ski/fjellturer.

- De to eldste barna får godteri hver lørdag, og ellers i feiringer og bursdager.

- Jeg leser så og si ALDRI bøker, men er avhengig av musikk på ørene hele tida.

- Barna har gode klær, mest ulltøy. Vi synes det er viktig at de ikke blir hemmet i leik, så derfor er ikke tettsittende olabukser noen favoritt!

- Selv går jeg i fargerike og mønstrete klær, liker retro.

HI

Skrevet

Dette var forresten svar til 22:14:-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...