Spente med nr 3 i vente... Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 jeg skal ha en kort kjole (som og kan brukes utenpå smal olabukse.... rekker meg midt ned på låret... kan ha stgrømpebukse under, menskal ha en blank svart tights... hvilke sko bør jeg ha... helst ikke åpne.. hva er finest.. hoy støvletter.. korte støvletter, med med høy hæl?? eller andre??
Monajenten Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Er jo veldig stilig med lekre pumps eller ankelstøvletter da:-) Jeg har nettopp kjøpt noen stilige støvletter på salg på DinSko: http://restart.blogg.no/1260548089_ooopso.html
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2009 er noe lignende jeg har.. bare at de er ikke så høye, butt tupp og tynn såle....
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2009 tkk for hjelpe forresten.. da kan jeg faktisk bruke sko jeg HAR..
Monajenten Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Men det gjør vel ingenting:-) Du kan fint gå med dem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå