Gå til innhold

Spørsmål angående intimbarbering!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er problemet. Jeg barberte meg en gang for lenge lenge siden, men det klødde så jævlig da det begynte å vokse ut igjen at jeg sverga å aldri gjøre det igjen. Jeg lurer da på - hvordan barberer man for å unngå kløen? Er det mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du barberer jevnlig sånn at det ikke vokser ut igjen. Ca annenhver dag.

Skrevet

Jeg barberere meg hver 2-4 dag og klør aldri..

Skrevet

Holy moly. Så det eneste fornuftige er å vokse da med andre ord? ;p Hvem gidder å barbere annenhver dag! Ikke jeg iallefall.

HI

Skrevet

Jeg syns barbering er best når man lar hårene gro litt mellom hver gang, for jeg blir så sår at jeg kunne aldri barbert bare noen dager etterhverandre.

Men det klør like jævli uansett når det vokser ut igjen.

Derfor gikk jeg over til å vokse. Det er sååå mye bedre!

Skrevet

Jeg barberer meg toppen 2 ganger i uken, å plages ikke med at det klør...Litt bodylotion på etterpå, så blir det så bra så:)

Skrevet

Jeg syns det klødde om det gikk for lang tid mellom barberingene de første årene. Nå har jeg barbert i 14 år og syns ikke det klør uansett om det av og til går litt lengere tid mellom.

Jeg barberer stort sett kun en gang i uken.

Skrevet

DET BESTE RÅDET jeg har vært borti på den fronten er å smøre på vibratorrens-gele etter barbering!! Og evt dagen etter også. Eller etterbarberingsgele som det også kan selges som - akkurat samme greia.. selges på kondomeriet o.l. Kan svi litt akkurat når man smører på, men du unngår dermed inngrodde hår og kløe. Barberer meg 2-3 ganger i uka, og er ALDRI rødprikkete lenger:D

Skrevet

Jeg har alltid begynt å klø når jeg barberte meg nedentil uavhengig av hyppighet, kremer, gele etc. Det som fungerte for meg var å kjøpe en sånn ladyshave. Nå kan jeg barbere hver dag eller en gang i mnd. alt ettersom. Glatt og fint og ingen nupper eller kløe.

Skrevet

Det går kjemperaskt hvis du gjør det ofte altså :) jeg syns det er mye enklere og barbere annenhver dag enn en dag i uka. Går mye fortere da:) Klør bare hvis jeg lar det gå en uke.

Skrevet

Når man gjør det ofte, så blir det liksom ikke slitsomt, blir bare en vane, som å ta såpe i håret. Jeg har aldri plagdes med kløe da. Og jeg tar på noe etter, tror det heter unisex(?). er vel egentlig mot røde prikker og lignende, men den funker fint!

Skrevet

Hvorfor ikke bare ta elektrolyse når dere allikavell aldeles ikke vil ha hår der?

Skrevet

Hva er ladyshave? :)

Jeg sliter med masse røde nupper etter barbering. Blir så jeg skjemmes for mye til og ville vise meg fram til kjæresten, og da er jo hele barberinga bortkasta ;p

Skrevet

etter jeg ble gravid og magen begynte å vokse ser det ut som jeg kommer fra steinalderen! ser ikke tissen min lenger!!! veldig frustert over det... :( kan jo ikke akkurat ta med meg speilet i dusjen heller.

Skrevet

Jeg har barbert meg hver gang jeg dusjer i snart 10 år. Klør ikke.

Men for noen mnd siden lot jeg håret gro. Herregud, det klør når det vokser ut ja! Og jææærk så ekkelt det er å ha hår. Alt setter seg i håret, liiite delikat. Takke meg til stripa foran, resten går i sluket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...