Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Jeg vet jeg kommer til å stryke på eksamen på torsdag! Jeg leser og leser, men det er så mye! jeg er overarbeidet! Med lesing, nattevåk og hele pakka!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 hvis du har det kjempe travelt - gjør tidligere eksamensoppgaver hvis du har tid til mer - les deg opp om emnene som er tatt opp i eksamensoppgavene litt mer tid - se på forelesningsnotater og dokumenter som er lagt ut på Fronter el.l, og les gjennom dine egne notater hvis du har tatt noen i forelesningene.. Ikke les pensumbøkene fra perm til perm, hvis du ikke har tid til å tenke etter hva du leser underveis..! Les læringsmålene i emnebeskrivelsen for faget - hva skal du egentlig kunne? Hilsen ei med master grad i Skippertak:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Vi har fått utlevert 12 oppgaver, og to av dem kan vi få. Jeg gjorde dem i vår, men så fødte jeg veldig før tiden så jeg fikk ikke tatt eksamenen. Men nå når jeg leter etter oppgavene finner jeg den ikke! Jeg har ikke prioritert den eksamenen, da jeg har hatt flere eksamener, og siden jeg hadde gjort oppgavene og jeg hadde bare å lese på dem. Men nå er de borte! Off! Så nå er det pugging for harde livet!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 huff da, det er nedtur skjønner jeg.. Da er det bare å begynne på oppg 1 og jobbe seg framover igjen, sannsynligvis går det litt fortere nå enn første gangen du gjorde dem. Du kan jo "trøste" deg med at det kommer til å feste seg mye bedre når du har oppgaveløsing og ressonnering friskt i minne når du tar eksamen da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå