Gå til innhold

uuurk, sure oppstøt, andre?


Anbefalte innlegg

Skrevet

det er så ekkelt. sist hadde jeg det fra uke 16-17 og det ble bare verre for hver uke som gikk...fikk ikje sove på nettene i slutten, det var så plagsomt.

Har glemt ut hva som virker mot det da, noen tips?

de der ekle skumtabbelettene virker ikke, det husker jeg godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å ja det har jeg å.. blæææ..

det som hjelper på meg er vanilje yoghurt og et glass melk.

bytter på annen hver gang slik at jeg ikke blir "immun" mot noen av de:)

vet andre annbefaler div andre ting også,men ingenting annet hjelper for meg enn melk og vanlijeyoghurt.. (og is)

 

lykke til:)

Skrevet

Prøv noen tabletter som du får kjøpt på apoteket som heter Link... de fungerte iallefall på meg, eller Samarin.... :o)

Skrevet

dette har jeg hatt daglig men,samarin er jammen meg tingen.....tar d med en gang hos meg i hvert fall :)

Skrevet

love hearts funker skikkelig bra på meg altså! det er helt genialt :-)

 

Har ei venninde som har 3 barn, og hun sleit med sure oppstøt og kvalme gjennom alle svangerskapene. Love hearts var det eneste som hjalp henne!

Skrevet

Sist gang fungerte det med melk, jeg drakk flere liter til dagen i en periode. Denne gangen hjelper alt med kullsyre:-)

 

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...