Let's hear it for the boys! Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Jeg har fått en... tør jeg si det?! En HEMOROIDE!! (staves det slik?) Hva gjør jeg nå? Går den vekk av seg selv? Blir det verre om jeg ikke gjør noe drastisk nå med en gang? Beklager for motbydelig informasjon, men hvor skal jeg ellers snu meg?? :/
Betti spaghetti Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 He he, dytt den inn igjen om du klarer. Seriøst.
Termin 061209 Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Du kan ta det helt med ro:) Dette er helt vanlig i svangerskap.Noen har nesten en drueklase utenfor.. he he he. Det kommer av dårlig tilbakeførsel av blodet pga presset fra svangerskapet,hard avføring osv.. De går som regel bort etter fødsel. Det er ikke noe farlig og det er mange som får åreknuter på bena, dette er det samme som det, bare at de kalles Hemorider der bak Så lenge de ikke plager deg volsomt er det beste å la de være der så blir de borte etter fødsel, eller kan behandles med en kortisonkrem, eller i verste fall opereres bort. Ikke så mye å gjøre med de nå. Det finnes en krem du kan bruke i svangerskapet, men den er svært lite effektiv. Ikke ta på vei for dette. Det er mange av oss med disse luringene bak. Har hørt at noen legger noe kaldt på de så de skal trekke seg litt sammen??? Om det hjelper vet jeg ikke....
Let's hear it for the boys! Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2009 Takk for info. Da lar jeg den bare være baki der og kose seg så lenge! Heldigvis blør jeg ikke eller noe. Enda.
mammasnart90 Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Har jeg også fått!. Er 19 og akkurat ferdig med videregående, så du KAN TRO jeg er glad jeg rakk å bli ferdig med gym og fellesdusjing før det her. Ikke nok med at jeg føler meg som en olding på 80 på mange andre måter, hemeroider var liksom toppen; MEN både du og jeg får trøste meg om at DE FORSVINNER en stund etter fødselen (har forhørt meg med jordmor )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå