rosita2113 Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Jeg har kikket på nostebarn og boots apoteket. De er så store, jeg har små bryster, de er større enn bhene mine. Finnes det andre plasser hvor jeg kan finne ammeinnlegg som ikke er så store?
moniccen_* Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Hei Jeg kjøpte innlegg som er 100% merinoull på BabyShop til 150.- De hadde disse innleggene i flere størrelser. Størrelse small var bl.a anbefalt å bruke inne i innleggene i større størrelser dersom man hadde problemer med at brystene lekker.
NostraStoria Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 De har i str small på apoteket..men ser du allerede har vært der. Syns også at ammeinnleggene i ull var utrolig store!
Gjest Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Hei! Jeg vil anbefale ammeinnlegg fra Ullrik. Butikken ligger på Nesttun, i Bergen, men de har den kanskje andre steder i landet. Jeg slet veldig med brystbetennelse og tette melkeganger da jeg fikk førstemann. Prøvde ammeinnlegg fra Boots apoteket, de var myke og gode, men krympet til en ball etter første vask. Ammeinnleggene fra Nøstebarn så jeg på, men de kunne ikke vaskes, bare helle vann i gjennom. De skal være i selvrensende ull. Fordi jeg hadde hatt flere brystbetennelser var jeg selvsagt skeptisk til alt som ikke kunne vaskes på mer enn 30 grader. Ammeinnleggene fra Ullrik tåler 60 grader og finnes i 3 ulike størrelser, de minste er fine og billigst selvsagt. Jeg håper du finner det du leter etter! Det er i veldig viktig å holde bysten varm nå som det er vinter.
gutt09+*11 Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 sett på sparkjøp.. der har jeg kjøpt.. Om de er noe tess det finner jeg ikke ut før krabaten kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå