Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Kan ikke fatte for et troll jeg blir når jeg er gravid... Jeg fikk så vanvittig lyst på McDonalds mat isted, og kjæresten min tilbød seg å kjøre de 2 milene til nærmeste McDonalds restaurant, for det var jo akkurat det jeg hadde lyst på akkurat nå, og da måtte jeg jo bare ha det! Jeg skrev en sms med hva jeg skulle ha, og han kommer hjem med feil (hadde ikke lest sms'en, og har aldri vært på McDonalds så han kjenner ikke menysystemet der...) Jeg blir selvfølgelig snurt over at han har med feil, akkurat som at det er noe å bli sur for liksom!! Har sagt unnskyld til ham nå da, men skjønner ikke hva som går av meg, blir aldri sur for sånne småting når jeg ikke er gravid. Må le litt av meg selv også da, stakkars sambo, er ikke lett å være mann... Er jo ei eneste stor hormonbombe for tida! Puh, måtte bare dele det med noen:) Flere som er hormonelle for tiden?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Herregud for et troll jeg er skal det selvfølgelig stå i overskriften, gikk litt fort i svingene her:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 hehe kjenner meg igjen så kan vel kalle meg for et eks troll Tror jeg var værre en deg og hvis du bare blir snurt... Heldigvis går det over Lykke til videre
Fraggelhysa! Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Haha, jeg var hjemme en hel dag og gledet meg til mannen min kom fra jobb, for han skulle ta med lakris til meg. Så kom han hjem med søt lakris, jeg hadde bestilt salt. Jeg ble et troll(!!) og jeg innså faktisk ikke hvor teit oppførselen min hadde vært før etter at jeg hadde trykt i meg all den søte lakrisen mens jeg forbannet han og endte opp på do med dårlig mage..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Ha ha, du har min sympati:) Jeg har presset vårt gode ekteskap til det ytterste under denne graviditeten, det er helt sikkert! De to første gangene jeg var gravid gikk det helt fint, men denne gangen har virkelig vært en eneste stor prøvelse, og jeg synes veldig synd på mannen min! Nå har vi et veldig solid og rolig forhold uten krangler til vanlig, så han vet jo at dette egentlig ikke er "meg"...men det har nå vært noen lange måneder likevel. Har fortsatt to mnd igjen, men ting har roet seg veldig nå, heldigvis:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 Hehe:) Ja, det skal ikke være lett å være mann! Godt å høre at vi er flere, må jo nesten le litt av episodene som oppstår når man er gravid:) HI
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 hehe ja kjenner meg til de grader igjen, verst i starten, er akkurat blitt gravid. I dag morges f.eks. så hisset jeg meg fryktelig opp fordi mitt nyinnkjøpte solpudder var altfor mørkt for hudtypen min. Jeg skjelte ut hudpleiedama fra parfymeriet så det holdt, mente at hun var helt udugelig og skulle da virkelig trampe opp der for å gi henne inn på mandag. Det var da hun som hadde anbefalt farven. Samboer bare sto å så forskrekket på meg...hehe tror han blir litt redd. Ser jo selv at det er helt sykt. Og senere i dag da vi kjørte inn en bensinstasjon så var det to laaange køer og to som betjente i sneeeeglefart. Jeg lånte toalettet og skulle levere tilbake nøkkelen, jeg lagde også en kopp kaffe i samme farta og hadde drukket av den mens jeg ventet i køen. Det tok vinter og vår og til slutt så la jeg bare nøkkelen på disken og tok kaffen med og gikk. Jeg STJAL kaffen i sinne, herregud samboer ble helt satt ut da jeg kom ut, men jeg hadde jo egentlig tenkt å gå inn med småpenger (snike i køen og legge på disken) , men han hadde ingen penger og jeg nektet å stille meg i kø igjen. Det endte bare med at vi kjørte... Får betale neste gang jeg er forbi, håper på tilgivelse.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Hehehe:) Unnskyld at jeg ler anonym 21:20! Helt utrolig at hormoner kan forandre en person så til de grader:) Dette er mitt andre svangerskap, kan ikke huske at jeg var sånn sist:) Nå kan jeg komme på jobb og være pottsur over noe jeg ikke helt vet hvorfor jeg er sur for:) Og bjeffer på samboer for de minste ting, det være seg at han bråker når han spiser, eller at han har snus i munnen som holder på å renne (lager en helt utrolig irriterende lyd når han "suger" den opp i tannkjøttet igjen) Hehe:) Det går vel over heldigvis:) HI
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #9 Skrevet 14. desember 2009 hehe ja vi får virkelig håpe det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå