PrettyPink Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Noen som har forslag på hva vi (min mann og jeg) kan ønske oss til jul?? Svigers har vært her i helgen og lurte på hva vi ønsket oss. Ungene er greit, men det er værre med oss voksne. Noen forslag??
Monajenten Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Vi får Hardangerbestikk av mine foreldre:-)
PrettyPink Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2009 Hardanger bestikk har vi, giftet oss for 3 år siden og da fikk vi mye av det vi trengte og manglet. Og jeg orker ikke gavekort, sliter med å få brukt de opp
Monajenten Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Andre ting til f.eks. kjøkkenet dere trenger? I fjor fikk jeg kjempestor bakebolle for det ønsket jeg meg, helt supert:-) Smoothiemaskin, brødrister osv osv. Eller deler til servise?
Ksenia & Anjem Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 Hvis du sliter med å få brukt opp gavekort, kan det tyde på at dere har alt dere trenger..Hva med be de gi dere en geit?
Gjest mphs Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 Kenwod maskin Kjøkkenvekt Kunst/bilder Abonnement på frukt og/eller grønt Barnevakt for en helg og opphold på spa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå