<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Om man ikke har pakket den opp og den er i orginal pakningen?
Tante Gustava Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Ja, det vil jeg tro. Kommer vel kanskje an på hva det er, men jeg har byttet gaver flere ganger uten kvittering. Særlig nå rundt juletider er vel de fleste butikkene serviceinnstilt på dette. Men du kan nok ikke forvente å få pengene tilbake, kun bytte i annen vare eller tilgodelapp.
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2009 Takk for svar:) Vi får bare prøve:) Det er en kjøkken maskin så jeg håper det går greit...
mamman til to gutter Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Man har ikke krav på å få byttet en vare kjøpt i vanlig butikk uansett om man har kvittering eller ikke, men de fleste butikkene gjør det likevel om de ser at varen ikke er brukt. Jeg ville uten tvil gjort et forsøk, hvertfall, det verste svaret dere kan få er nei:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå