Gå til innhold

Hva er det med folk som bare snakker om seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så frustrerende med sånne folk.. bestemora mi er sånn, hun er en frisk og oppegående dame på 70 år, kommer ofte innom på besøk her. Problemet er at samtalen kun skal dreie seg om henne, jeg bare sitter og sier jaha..hun legger ut i det vide og det brede om alt mulig uinteressant, gjentar seg selv med de samme historiene gang etter gang, avbryter hvis jeg prøver å få inn et ord. Det jeg sier går rett ut igjen.. det er så slitsomt, blir helt matt av det.

Hun har alltid vært sånn, så kan ikke skylde på alderen heller (selv om det muligens har blitt hakket verre med årene). Hun har masse venninner, er hos mamma nesten daglig, jobber frivillig på eldresenteret osv så kan ikke skylde på at hun ikke har noen å snakke med heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sånne mennesker er så slitsomme.....Samboeren min har en kompis som er helt ekstrem. Han prater bare om musklene sine og om damer han sikler på. Kun det. Kjenner jeg har store problemer med å holde i gang en samtale med ham, for han svarer jo ikke på det jeg forteller.

Skrevet

Det er veldig slitsomt, en samtale skal jo gå begge veier, ikke være enveiskommunikasjon! Noen mangler vel bare sosiale antenner og klarer ikke se seg selv.

Skrevet

...og når man prøver å slenge inn et setning om seg selv så får man ikke engang svar, de bare vrir det lett over på seg selv igjen. Moro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...