Dollywood Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 jeg har ingen tester, må kjøpe i morgen, Men klarer jo ikke holde meg hele morgenen:-p
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Ja det går helt fint. Bare sett det i kjøleskapet du Lykke til.
Dollywood Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2009 må det stå i kjøleskapet når det er snakk om 2-3 timer? kan gjøre det altså men, hehe Dag 37 nå, så kanskje greit å ta en test
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Er ikke helt sikker. Men tror det ska gå greit uten kjøleskap da. Har du noen symptomer?
Dollywood Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2009 ja, altså jeg har ikke sett noe til mensen:-) utover det har jeg grått et par ganger, hvilket jeg sjeldent gjør, samboer sier at puppene er fastere, jeg er svimmel når jeg reiser meg, men ellers, nei igrunn ikke. Jo, jeg er litt forstoppet, det pleier jeg ikke være.
MissMe*med*lillegutt Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 En urinprøve er bare "holdbar" i 1time i romtemperatur.. Så hvis den skal stå lenger enn det så sett den i kjøleskapet.. Der kan den stå opp til 24timer Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå