musketingen Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Noen som har prøvd og kan fortelle åssen det funker? Finnes det en norsk nettside med info???
meg & to små vampyrer Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Jeg har. Kjøpte på krusedull.net Hva lurer du på om hvordan den fungerer? Det er et beger man plasserer inni seg, det dannes vakuum + musklene holder den på plass. Blodet samles der og tømmes ved behov. .
musketingen Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2009 Blir det ikke søl når du tar det ut???? Hvor mange trenger du for å ha nok, i forhold til bruk og renhold og sånn? Bruker du den om natta? Hvor ofte tømmes den? Hvor ofte rengjøres den?
meg & to små vampyrer Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Det står en del på krusedull.net. Les det! Om det blir søl kommer litt an på hvor ofte du tømmer og hvordan du holder den. Det skal ikke bli søl om du holder den rett når du tar den ut, men om du venter for lenge så den er for full og slik så kan det bli litt søl. Jeg har bare en, man skyller jo og setter rett inn igjen. Og så steriliserer man etter perioden er omme. Jeg kan ikke bruke den på mine 4 verste blødningsdager da, bare de 4 letteste. Men jeg blør 2-3 ganger så mye som det som regnes som normalt. Litt spesielt. Kan brukes om natta ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå