Gå til innhold

Hvem er nå over termindato?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli GAL, er "bare" 3 dager over termin, men det er noen pinfulle dager ;-(

Har født 2 barn før og begge kom før termin og dum som jeg var hadde jeg vel forventet det litt denne gangen også.

Vil ha babyen min NÅ!!!!!! Er utslitt med bekkenplager, kynnere og ja alt føles det ut som.

Hvordan er det med dere andre som er over termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager over termin her, og det går helt fint:-) Er førstegangsfødende og jordmor sa på første konsultasjon at jeg mentalt burde innstille meg på at den 15 des var mer reell dato. Hadde selvfølgelig håpet at hun lille frøkna her skulle komme før termin, men det utgikk tydeligvis.

Har definitivt kynnere, men stort sett bare på ettermiddag/kveld, sover stort sett godt, ingen bekkenplager, ikke noe ekstra vann i kroppen, dog fremdeles kjip halsbrann, men ellers går det fint for min del og det er nok mest fordi formen er kjempefin. Er veldig takknemlig for det.

Det er uansett snakk om dager nå så jeg gleder meg mye mer til hun er her, enn at jeg er lei av å vente heldigvis.

Skrevet

En stk gal til her!!!!!!!!!!!

Er 7 dager over termin. Har ALLE tegn på at fødsel er rundt hjørnet bortsett fra rier.... er 3. gangs. med 4 cm åpning, proppen gikk for 4 dager siden, kynnere som river tak, nedpress,hodet er festet for 3 uker siden... ja hva mer....

Skal inn til skjekk i morgen og tipper de setter igang noe pga stort barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...