Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Har truffet på endel som ikke har det og jeg skjønner ikke at de tør å sove hvor det ikke er noe sånt! Det er det første jeg tenker på når vi flytter inn i ny leilighet/hus. Hva med dere? Har dere røykvarsler?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Trodde det var påbudt jeg, forstår ikke at noen tør å sove uten røykvarsler. Nå har vel vi litt over snittet mange, men en i hver etg. MÅ man jo ha.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2009 Vi har en på hvert soverom og så uti stua/gangen. Hadde ikke følt meg trygg uten. Alikevel om det er påbudt så er det ikke alle som har det :/
Emma&Adrian Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Selfølgelig! Og hver gang den går så blir den kobla opp til brannstasjonen,så jeg hadde de på døra her i sommer da jeg svidde mat i ovnen og ikke huska telefon nret
Trønderbærta Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 Vi har en utom hvert soverom, de er koblet opp mot sentral, så Sector Alarm ringer om alarmen går (får rask beskjed da om vi er borte).
Mrs. Bouquet Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 Ja, i hver enste rom har vi opplegg til seriekoblet røyvarslere, mangler fremdeles å instalere i noen rom vi ikke har tatt i bruk enda. Rart at folk ikke tar seg bryet med å henge opp en røykvarsler når de vet at mange av de som dør i branner kunne vært reddet om de bare hadde hatt det i huset.
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Vi har 2 som hører til alarmselskapet, og 2 av den gammeldagse sorten... står på utsiden av hvert soverom, i begge etasjer
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. desember 2009 #9 Skrevet 13. desember 2009 Selvfølgelig!! Har en på hvert soverom (5stk), en i gangen utenfor vaskerommet, en i tv- stuen, og en mellom kjøkkenet og stuen. Alle er koblet til alarmen, så brannstasjonen får beskjed om de går. Hadde ikke kunnet sove uten de.... Spesielt ikke når jeg er alene med barna=S
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 13. desember 2009 #10 Skrevet 13. desember 2009 ja alle rom utenom bad, men er i begge gangene utenfor begge bada
2smågull Skrevet 13. desember 2009 #11 Skrevet 13. desember 2009 I leiligheta jeg leier nå var det ikke det.. og da hadde det bodd noen her før meg ett år uten.. jeg varsla eier og fikk det innstalert med en gang. skjønner ikke heller at folk tør å sove uten.. Trodde forresten det var påbudt jeg! at man ikke får igjen på forsikringa om det sku brenne og man ikke har røykvarsler og brannslukker i orden...
Mammaen til Isak Skrevet 13. desember 2009 #12 Skrevet 13. desember 2009 Det stemmer at man ikke får igjen på forsikringa ja. Og dessverre bor mange uten forsikring også! Vi har ja!
meg & to små vampyrer Skrevet 13. desember 2009 #13 Skrevet 13. desember 2009 Ja, selvfølgelig har vi flere røykvarslere. om vi har leiet steder uten røykvarsler har vi bedt huseier fikse og om de ikke gjør det kjøpt selv. Det er påbudt og farlig å bo uten. Skjønner ikke at folk tar sjansen.
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 13. desember 2009 #14 Skrevet 13. desember 2009 Selvfølgelig! Har en i hvert soverom, en i gangen utenfor soverommene, en på stua og kjøkkenet (åpen kjøkkenløsning i stua), og tre i kjelleren bl.a på vaskerommet. Alle røykvarslerene er seriekoblet, sånn at om den skulle løses ut i vaskerommet i kjelleren, vil den gå i alle rom hvor det er montrert røykvarslere.
mai mammaen til to Skrevet 13. desember 2009 #15 Skrevet 13. desember 2009 vi har et på hvert soverom i tillegg har vi en i hver etasje som er seriekoblet og i tillegg utløser naboene sine varslere...
fox`y Skrevet 13. desember 2009 #16 Skrevet 13. desember 2009 i mi leilighet på 78 kwm var d opprinnelig kunn 1 ( uti gangen) men jeg har kjøpt til 3 stk. 1 på vært barnerom og 1 i stua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå