Gå til innhold

Desperat nå...trenger deres synspunkter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet noen innlegg tidligere om at jeg sliter veldig med innsøving de siste tre ukene. Var hos legen og fikk cercatin( melatonin tilskudd). Tror ikke dette funker på meg. Har da tatt en pille på 2 mg og lurer på om noen her har brukt det og i så fall om man kan ta en sterkere dose. Jeg har prøvd det nå i fire kvelder uten noe særlig effekt og er usikker om jeg skal fortsette å prøve.

Har ikke lyst til å begynne på sovemedisin da jeg også ammer en del min lille på 8 mnd. Men samtdig hvis dette fortsetter så vet jeg ikke om jeg holder ut. Tenkte i så fall å prøve medisin i noen kvelder for å prøve å få tilbake min gamle sovemønster hvor jeg legger meg og søvner innen 15 min.

Noen har som har erfaring/kunnskap rund dette- samt hvilken medisin bør jeg prøve med tanke på amming???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må vel sikkert prøve i litt mer enn bare fire dager før du kan se resultat. Det skal vel sette i gang produksjon av hormoner osv slik at du får sove naturlig? Det skjer jo ikke over natta.

Skrevet

Prøver gjerne i mange kvelder bare jeg får et lite håp om at det hjelper:))) Lurer da på om jeg også kan ta sterkere dose enn 2 mg som er en tablett.

Skrevet

Ingen flere med synspunkter/råd?

Skrevet

Det heter ikke innsøving og søvne, det heter innsovning og sovne.

Jeg TROR Vallergan kan tas når du ammer, men det tar gjerne opptil 2 uker før det begynner å virke.

Jeg ville kuttet ut ammingen og gått for 7 mg zopiklone, da får du sove.

Skrevet

Hehhe,sorry at norsken min er ikke perfekt, har kanskje med at det ikke er morsmålet mitt,synes jeg er flink jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...