nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 navn til jente: Karoline Rebecca eller Alexandra Rebecca = )
Mammaen til Isak Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Liker Karoline aleine, ellers ingen av de du forslår. Om jeg må velge en så alternative med Karoline. ) Men husk, det som betyr noe er hva du/dere mener!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 jeg syns alle navnene er fine. spesielt Alexandra. men jeg ville nok ikke hatt de som dobbelt navn - men så er jeg ikke så glad i dobbeltnavn heller
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Jeg liker alle navnene. Men syns at de blir for lange til å sette sammen. Blir litt tungt å si. Bedre med et kortere og et langt.
Store My Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Liker både Karoline og Rebecca, men hver for seg. Det er ganske sterke navn som fint kan stå alene. Liker IKKE Alexandra, men det har kanskje litt med assosiasjoner til en viss Lene Alexandra?
Glad_mor_85 Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 Enig at de er litt store og tunge å si sammen, men liker alle navnene. Om du skal ha to navn, ta gjerne et kortere navn foran ,fks Linn Rebekka?? hehe.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2009 hehe må inrømme hun lene alxandra har øelagt navnet litt.. jeg er jo såå glad i det navnet... = ) jaja. kansje litt lang med to navn ja .
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Skjønner fremdeles ikke hvorfor folk skal ha 2 stk fornavn som ikke hører sammen. Pompøst og jålete synes jeg da.
petite fleur Skrevet 13. desember 2009 #10 Skrevet 13. desember 2009 Jeg synes ingen av navnene passet sammen. Liker heller ingen av navnene alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå