Gå til innhold

Noen fler som er sent ute med jule kort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bestiller dere fra?

om man skal få det billig via nett går det jo 7-10 dager i leveringstid.

søren,gått i glemmeboken..

Noen som vet om noen fotobutikker som man kan dra til å få det ganske fort, maks 5-6 dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet fotoknutsen har frist 14 med å levere produkter, men de har også ekspress levering.

Skrevet

Jeg bestilte på Optimalprint i går kveld. Bestilte med hurtiglevering som skal ta 3-5 dager. Jeg har vært veldig fornøyd med dem før, så det blir spennende å se om de leverer som lovet. Jeg bestilte 20 kort, enkeltsidige med glanset forside, to bilder og en del tekst på baksiden. Det ble 200 kr med 25% rabatt. Da var kort, konvolutter, glanset fremside og hurtiglevering inkludert. De sender 10 kort gratis på en del design, så trenger man ikke mange blir det ganske rimelig.

Skrevet

I fjor leverte jeg hos Preus, står det skal ta 5 dager. Henta de i butikk dagen etter! Håper det samme skjer i år, da jeg også har vært veldig sein....

Skrevet

Er litt sent ute vi også, men vi printer de ut selv så her er det bare snakk om å komme igang.

Har en mann som er en racer på photoshop:-)

Skrevet

Jeg bestilte de i går hos nfoto.no etter tips her inne, og fikk nettopp melding om at de er sendt og burde være hos meg i morgen! Hvis det er sant er det virkelig super service!

Skrevet

Hvis du bestiller som vanlige bilder tar det bare noen få dager. Sist jeg bestilte 500 bilder fra japan foto var de her dagen etter i postkassa. Super raskt da! Ellers kan du jo printe ut i butikk og da får du de med engang både som vanlig bilde eller julekort. Du må jo ha ett bilde selv da hvis du bruker ett av disse alternativne. Printe ut selv er jo også ett alternativ.

De julekortene vi har fått i år har vært alt fra vanlige julekort med barna til at barna har laget julekort (tegnet, limt osv) og kjøpe julekort.

Syntes ikke du er sent ute, så lenge de er framme før jul:)Lykke til!

Skrevet

Vi bestilte på fotoknutsen.no og fikk kortene i posten etter bare noen dager. Tror det tok fire... Ble fine kort! :) Har bestilt bilder hos japanfoto også, men der har det tatt mye lenger tid. De fremkaller visst alt i Tyskland, så det kan ta tid med frakt. Bare min erfaring... :) Lykke til!! Og god jul!!

Skrevet

jeg bestillte fra Nfoto.klokka 23.59.34. og dagen etter klokka 8 om morran fikk jeg mail om at de var sendt :) håper det går fort i posten og at de kommer i morra *spent*

Skrevet

kosta forresten 6.90 pr kort.med konvolutt!

Skrevet

ja tok bilde i går. og skal fikse det selv så burde bli ferdig snart.

Skrevet

I år bestilte vi fra eurofoto.no og fikk dem i posten etter 3 dager (1 uke siden). I fjor skrev vi ut selv på Expert - de har en egen maskin til dette, og der kan man velge ulike julekort-motiver og selv putte inn sitt eget bilde. Billig og fornøyd med kvaliteten!

Skrevet

Vi bestilte av nfoto i år. Bestilte sent en søndags kveld og tirsdag lå de i postkassen. Dette er vel et par uker siden. Overraskende kjapt.

Skrevet

Vil bare si takk for tipset om nfoto.no. Jeg lagde og bestilte julekort der i dag; aner ikke hvor lang tid det tar, men er superfornøyd med hvordan kortet ser ut. Holder på nå med en kalender. Morsomt side til å lage forskjellige ting!

Skrevet

jeg sendte inn på fotoknudsen forrige mandag og fikk hente dem torsdag.... det tok da 3 dager

Skrevet

Hvis du har Elite foto i nærheten kan du bestille på nettet, og hente de i butikken etter 2 timer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...