Gå til innhold

"Alenemødre er sluts"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva faen menes med det?

(Utsagnet er hentet fra et annet innlegg angående utroskap)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må man analysere hver eneste setning her inne eller? Kan du ikke bare la det passere?

Skrevet

Det menes som det står skrevet: Alenemødre er sluts

Skrevet

alltod noen som mener slikt eller prøver å provosere frem et eller annet. Noe de nå faktisk klarte.

Ikke gidd..

Skrevet

Vits å dra alle alenemødre under en kam!? Alle alenemødre er ikke sluts, det er jeg et levende bevis på.

Jeg har 100% fokus på min lille sønn, jeg vet jeg kan velge å vrake mellom mange menn.. Ikke feit og ikke stygg, lett å snakke med osv. Men jeg er ikke ¨sluts¨ for det. Ikke hatt sex eller tulla rundt på 5mnd faktisk.

Skrevet

Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Akkurat som om man velger selv hva som skal skje i livet sitt. Ikke alle er alenemødre av fri vilje.

Jeg selv ble brått alenemamma da min mann døde i en ulykke. Så her sitter jeg med to barn uten en far.

Skrevet

Alenemødre ER sluts. Alle alenemødrene jeg kjenner, horer rundt som bare det!

Tenker HI følte seg truffet, siden hun var nødt til å blåse det opp til tusen ;-)

Skrevet

De aller fleste single mødre er litt "løse" ja ;-D

Har en kompis som sier det er så lett å få seg napp på byen, fordi det alltid er en og annen ensom alenemor der. Hehe..

Skrevet

Greit nok, man velger ikke livet, men i mange tilfeller så har man et valg..

Gå inn i et forhold med en mann som er gift og bor rett over gangen er slut!!

Mange av de alenemødrene jeg kjenner kaster seg etter rubel og bit.

De er ute annenhver helg for å skaffe seg et mannebein og det legges selvfølgelig merke til.

NOEN alenemødre takler ikke det å være alene derfor tar de imot bekreftelse på seg selv der de kan få det.

Skrevet

Hehe, ikke så hissig nå, HI. Var sikkert ment som å provosere!

Alle alenemødre er da langt i fra "sluts".

Blir veldig feil å dra alle under samme kam. Kjenner flere alenemødre jeg, og de er ikke horete i det heletatt.

Skrevet

Signerer 18:55.

Her jeg bor, er det mange som snakker om spesielt én alenemor(og det er ikke pene saker de sier), hun har det med å skifte kar oftere enn hun skifter truse, og det blir det sladder av!

Hun trror alle liker henne, fordi hun alltid får den mannen hun vil, men de mobber henne bak ryggen hennes etterpå, og sier de prøver seg på henne fordi hun er så lett å få!

Skrevet

Jeg vet om mange single menn og kvinner som tar det første og beste, bare for å slippe å være alene eller for sex en kveld....

hmmmm.... jeg har hatt sex 3 ganger på nesten 5 år, så jeg vet ikke hvor slutty det er. Men jeg er alenemor da(også uten kjæreste), om det alene gir slutty-status..... Jeg vil jo gjerne ha den tittelen, for den er sikkert bedre og mindre utskjelt enn alenemor-statusen. ...eller....?

Skrevet

Kan vel være mye sant i det,men så lenge man er alene,så hvorfor ikke?Alle har vel behov!

Meen,det er unntak,barnet mitt er 3,5 år-har hatt sex med en etter jeg ble gravid-han var jeg sammen med og nå har jeg ikke hatt sex på litt over to år..nettopp fordi at jeg ikke har lyst til å komme under den holdningen som nevnes her...Har vel litt holdninger selv og:p

Skrevet

Sier kanskje mest om de du vanker med?

Skrevet

Jeg er HI fra det innlegget om utroskap. Og jeg må bare si at det IKKE var jeg som skrev at alenemødre er sluts.

Skrevet

Mange alenemødre ble jo alenemor nettopp fordi de var en liten slut.

Skrevet

Vanker ikke med dem, kjenner dem bare. Vanker ikke med luddre.

Skrevet

nn 18.54

Hvis kompisen din får napp på byen titt og ofte, så er det vel strengt talt han som er en slut?

Skrevet

Vil tro at noen sliter litt med å skrive en hel engelsk setning.

Og så har de vel aldri truffet en aleneforsørger, mulig det er en x som har blitt såret og som mener at siden hans dame sviktet han, så ligger alle alenemødre med alle og enhver;D

Blir jo egentlig bare komisk spør du meg.

Skrevet

I denne tråden var det noen uintelligente mennesker. Jeg må flire :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...