Gå til innhold

Gruer meg så forferdelig til jul =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttene drar på fredag(18.des) å kommer ikke hjem igjen før 6.januar. Jeg unner selvfølgelig pappan deres å ha de i julen og jeg vet at de kommer til å ha det fantastisk og stor kose seg. Men det blir så forferdelig tom her. Skal heldigvis ferie sammen med samboeren min og familien hans. Mamma lurte på om jeg ikke ville komme til de, men jeg klarer det bare ikke. Siden eldstemann ble født så har vi vært annethvert år hos de og hos foreldrene til faren.

Ble litt ekstra tungt i dag å. Var på kino med guttene i dag å så et lite juleeventyr, å da kjente jeg hvor tøft dette faktisk kommer til å bli. Så nå sitter jeg her med verdens største klump i halsen, tårer i øynene og snufser bare jeg ser på guttene.... Forstår utrolig godt at "julekosen" til mange enslige uten noe særlig familie er en kasse øl altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. Jeg hadde reist til utlandet, eller tatt på meg massevis av jobb.

Skrevet

Neimen kjære deg da :(

Sånne juler er kjipe, men heldigvis er det ikke sånn hvert år og du skal jo heldigvis ikke sitte alene og pimpe øl, men være med samboern din og jeg er sikker på de i rundt deg vil gjøre mye for at du skal kose deg.

Du får tenke på at neste år er det din tur til å ha ungene :)

stor trøsteklem, en elektronisk sådan..

Skrevet

Sambo jobber å jeg har jo ikke lyst til å dra alene, ikke er det økonomi til det heler...

Jobber bare som vikar via bemanningsbyrå, så skal jobbe mye de siste dagene før jul. Men jeg vet jo ikke hvor mye jeg får jobbe etter 23.des.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er det første året dem er vekke fra deg? Jenta mi reiser til onsdag, og blir borte til 27 desember. Skal ha nyttårsaften hos meg.

Forstår godt at det er tungt, men det blir bare lettere! :o)

Skrevet

Er første året de er borte fra meg ja. Var første året uten faren i fjor å de spurte ikke etter han en eneste gang, håper virkelig at de har det like kjekt å savner meg like lite i år som de savnet han i fjor.

De har vært borte lengre før (24dager i fjor sommer), men da hadde jeg jo fast jobb å var der hver eneste dag. Også er det vel ekstra tøft akkurat i jula. Gleder meg allerede til neste år, komisk nok! For da skal vi være hjemme hos oss selv, hvor nå det blir... Skal kjøpe oss leilighet/rekkehus i løpet av våren. Å da blir det endelig start på egne juletradisjoner, ikke bare reising med 2 apekatter og masse bagasje halve landet tur-retur!

Skrevet

Veit du, det blir enklere når du blir vant med det! :o) sikkert en mager trøst, ,men det er sannheten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...