Gå til innhold

Hjerneblødning etter vaksina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid svensk dame fikk hjerneblødning kort tid etter vaksina. Hjelp hva er det som skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler meget sterkt på at hjerneblødningen oppsto av vaksina!

Skrevet

Vet du hva hjerneblødning er? En vaksine forårsaker ikke svake blodårer......

Skrevet

Og hvordan kan du være så sikker på det?

Skrevet

Hva i vaksinen mener du skulle forårsake det på kort tid, da?

Skrevet

Nei, akkurat hvilke av stoffene i vaskinen som har fremkalt det, vet jeg ikke, men jeg synes iallefall at det er skummelt at slike ting skjer.

Skrevet

Når man setter noen millioner vaksiner over kort tid, vil det selvsagt skje at en del av menneskene som har fått vaksine blir akutt syke uten at det behøver å ha noen som helst sammenheng med vaksineringen.

Om du følger en million mennesker over en uke og ingen av dem får vaksine, vil du garantert finne alt fra hjerneblødninger til akutte allergier, spontanaborter og dødsfall der også.

Skrevet

Å Hjelp!!

Ei anna dame fikk hjerneblødning FØR vaksina.

Skrevet

Ei jeg kjenner hadde hull i tennene når hun var hos tannlegen bare noen dager etter vaksina. Ei anna jeg kjenner var så opplagt og energisk etter vaksina at hun vasket hele huset fra golv til tak + tok utvendig vask av vinduene i samme rennet.

Skrevet

og jeg hørte om en som fikk blodpropp etter vaksinen.....Hjeeeeeeelp

Skrevet

Jeg hadde var plaget med mye luftsmerter i magen dagene før jeg skulle ta vaksinen. Dagen etter var smertene og lufta som bortblåst. Så dere som er plaget med flatulens må bare teste ut om vaksinen kan hjelpe dere.

Skrevet

En annen fikk blodpropp BARE fordi hun ikke fikk tatt vaksinen i tide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...