sjøsamen Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Noen som har forslag til en gave man kan lage til samboer som er romantisk? Har lyst å gi han en koselig gave til jul i tillegg til den andre gaven jeg har kjøpt....
camilla^ Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Jeg har vel igrunn ikke så mye forslag, men jeg laget fotoalbum til han for noen år siden. Jeg var lei av alle tingene hans som lå her og der, som han bare ryddet rundt. Han kunne ikke kaste gamle bilder, tegninger som ungene hadde laget, gamle julekort med bilder osv. Alt muligrart. Det satte jeg inn i ett album med løse ark slik at han kunne sette det i den rekkefølge det skulle og skrive til. For jeg ante ikke når bildene var tatt, eller hvem som var på. Da hadde vi vært sammen under ett år tror jeg, eller så var det året etter. Tror aldri noe kommer til å overgå den gaven, aldri sett en mann så rørt for noe noen gang. (og jeg feiret ikke jul med han det året) laget også ett til hver av ungene som han fikk for å fylle ut. Jeg laget en tegning av han engang som han ble kjempe glad for. Han er naken på bildet, men det ser man ikke om man ikke studerer veldig og lar fantasien løpe. Fikset bildet på dataen og la arket over slik at jeg fikk omrisset. Det er en sort hvit tegning, så veldig enkel og slik klarer de fleste å få til uten at de har store tegne kunnskaper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå