Gå til innhold

Ullinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har født, hvordan brukeer dere ullinnleggene i BHen? Legger dere de rett i, og lar de fange opp melken som evt renner ut, eeller har dere noe annet imellom? Bruker dere ullinnlegg eller andre innlegg hele tiden, eller går det bra å gå uten også? Hva med om natten? Må man sove med BH med innlegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke fåttenda, men di jeg vet om bruker ullinnlegg å så annet innlegg inni. ullen er vel mest får å holde deg varm.. åsså er det lettere å bytte de tynne andre, fra avans eller hva de heter..

Skrevet

Jeg brukte papirinnlegg innerst og ull utenpå til vanlig, men hvis jeg skulle ut å gå og det var kaldt og blåste, så gjorde jeg ofte omvendt. Ull rett på huden er jo best. Om natten brukte jeg sports-bh eller de supermyke sloggi-toppene med ammeinnlegg (papir) inni.

Skrevet

Jeg brukte alltid engangsinnlegg innerst, og ull/silkeinnlegg fra nøstebarn utenpå. De er bare helt fantastiske!! De setter seg ikke fast i brystvorten (om man ikke har engangsinnlegg på) og de er ikke så tykke at du får den kanten irundt! Anbefales:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...