Gå til innhold

dere som har jenter i 2-3 års alderen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jentene deres rampete..da mener jeg ikke sånn søt rampete men sånn at man må bruke timeout osv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en sjeldent gang. brukte det vel 3-4 ganger i den perioden. ikke fordi hun var rampete men fordi hun var misfornøyd og klagde høylytt ved matbordet.

Skrevet

Nei,ikke i det hele tatt. Ingen av dem har vært det. Minste ble 2 i november.

Skrevet

Ikke timeout akkurat, men det hender at vi er nødt til å fysisk fjerne henne fra storesøster fordi hun er så forbanna at hun går på med dødsforakt.

Hun er for det meste søtrampete, som feks når hun kommer opp om kvelden, noe hun vet at hun ikke får, og avleder oss med litt ballett på stuegulvet.

Hva er det tulla di gjør da?

Skrevet

vi har ikke timeout her, ihvertfall ikke ennå. Kunne mer tenkt meg en borrelåsvegg jeg, der jeg kunne satt fast lillemor noen ganger. Stort sett snakker vi til henne, men nå har hun vært umulig i noen dager. Så her om dagen måtte hun legge seg kl 18, da orket jeg ikke mer. Vi skulle spise, men hun gadd ikke. Hun later som at hun har en mobil i lommen, og den "ringte" ustanselig når jeg prøvde å snakke til henne. Satt med føttene i munnen osv... Hver eneste gang jeg prøvde å si noe til henne, så sa hun; Oj, nå ringer oldemor, hvorpå hun lente seg tilbake i stolen, la bena på bordet og sa; Hei oldemor, for en deeeilig dag det er! Da var det natta her:P hun er 2.5

Skrevet

Haha, den borrelåsideen var fin :)

Lillemor her er også 2,5 år og blir gjerne overgira og litt rampete/tullete/ålete/umulig når hun er overtrøtt og sliten. Da er det eneste som funker å bli streng og sette henne på rommet sitt. Der blir hun til hun har roa seg og kommer ut. Når trassen kommer for fullt blir det sikkert en slags timeoutløsning på oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...