tja:) Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Er nybegynner på dette med mineralsminke, men tenkte jeg skulle prøve det. Må vel ærlig innrømme at jeg generelt ikke er en kløpper på sminke..Spørsmålet mitt er da hva jeg bør handle inn første gangen? Noen som vil hjelpe en nybegynner? Fargene vet jeg selv, er hvilke produkt jeg bør investere i første gang jeg er usikker på!
tante grusom master of law Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Jeg synes Id er meget bra! heter bare escentuals på strawberry, men de har ikke alt inne. Ellers liker jeg denne : http://no.strawberrynet.com/makeup/glominerals/?LineId=13259#13259 Den siste er flytende og dekker fint. Er nesten min nye favoritt:)
skyttel71 Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Jeg er også nybegynner. Hos min hudpleier fikk jeg kjøpe et startsett av id-minerals. Dette innhold fire ulike bokser med sminke og tre koster som visstnok er helt nødvendige. I tillegg fulgte det med en dvd som viste hvordan man skulle legge sminken. Funker veldig fint og du ser nesten ikke at du har sminket deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå