meningenmedlivet♥ Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Hva syns dere? Svarte skinnstøvletter med svarte jeans oppi? Er det helt ut eller? Trenger synspunker fra dere som har peiling på mote.
tante grusom master of law Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Jeg synes det er fint, men er ingen ekspert. Synes imidlertid ikke det er fint hvis jeansen er alt for vide, slik at de henger som poser over støvlettkanten...
Gjest eelis+pepperkakemannen! Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Hvis det er plass til buksa inni støvlettene, og det ser bra ut, så hvorfor ikke? :-)
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Det er ikke ut i det hele tatt:-) det er kult:-)
Mor di! Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Dritkult! Men bare viss jeansen er stram slik den ikke blir posete oppforbi. Jeg syns det er penest med en tunika ol. til, men er da ingen ekspert...
sjøsamen Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 Jeg synes det er skikkelig stygt... Men synes det er stilig om det er jeanstights... Men jeg er hvertfall ingen moteekspert
minesøtesmå Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 ikke med "vanlige"jeans... de bruker gjerne å "klumpe" seg .. men jeg bruker en del slike jeanstights og støvletter...men bruker da gjerne en lang singlet som går ved rompa elr en stili tunika.. synes ikke det er spesielt pent med en "vanlige" midje genser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå