Gå til innhold

Okay. Min sønn sitt navn er Adrian,

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn heter også Adrian.. Så nå er jeg spent...

Skrevet

Ung (var iallefall når du fikk han), liten eller ingen utdanning, alenemor, bor på mindre tettsted.

Skrevet

Ooh, Overlord. Du er så frekk!

Husk Adrian Posepilt. Hun kan være litteraturinteressert.

Men sannsynligvis treffer du bedre enn jeg.

Skrevet

Under 27 år da du fikk han og/eller har ikke høyere utdanning i særlig stor grad. Sannsynligvis i utkant av en by eller mindre sted siden Adrian er veldig brukt opp i byene og er litt Kenneth.

Skrevet

Ikke ung, ikke alenemor, men riktig med utdannelsen. Har ingen. Men har fagbrev innen mitt yrke og 3 år allmenne.

Skrevet

Bor også i by. Litt stor by, iallefall.

HI

Skrevet

Riktig, jeg var 25år og 1 mnd, akkurat.

Skrevet

Dere hadde rett med meg (ikke hi, men den andre med en Adrian;) Jeg var 21 da jeg fikk han, ikke utdanning, alenemor og bor på et mindre sted.. ;)

Skrevet

Ikke rett her. Sønnen min heter Adrian. Jeg har utdannelse. Er snart 28 år, og bor i en by. Jeg er heller ikke alenemor :)

Skrevet

Jeg kjenner en Adrian som er sønn av forskere. Jeg kjenner 5 Adrian til ssammen og det er kun en av dem som passer den ung alenemor-profilen. Alle Adrian-er jeg kjenner er veloppdragne og høflige. Sander derimot, kjenner mange av dem og, DE er pøbler de.

Skrevet

Tenker også at du er ung, ikke mye utdannelse. Lange negler kanskje. Pappan til Adrian kan gjerne ha striper i håret.

Skrevet

LinnR83, hvordan kan diu snart være 28 år? Jeg er også 83-modell, men sist jeg sjekket er jeg 26 i skrivende stund, men blir 27 over nyåret...;-)

Skrevet

Hehehe...ikke noe som passer. Er ikke veldig ung ift å ha fått mitt første barn. Pappaen til min Adrian er direktør i et kjent firma, og har dessverre ikke hår :( Jeg har dessverre korte stumpefingrenegler....tåneglene, derimot ;) Har ikke mye utdannelse. Har vgs og fagbrev.

Skrevet

Det stemmer! Jeg er snart 27 år. Trykket feil tall :c)

Skrevet

Ingen som klarer?

Moro å se at deres fordommer er helt feil.

Skrevet

Jeg kjenner en mamma til en Adrian. Hun er i slutten av trettiårene, jurist, tobarnsmor, godt gift, bor i stor villa i et pent strøk på vestkanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...