yasmina Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 http://gulfnews.com/pictures/news/rain-across-the-emirates-1.552896 Slik som den roede bilen der paa et av de foerste bildene, slik ser det ut i gata vaar akkurat naa For aa ikke snakke alt vannet jeg har inne i huset mitt...
shari_z Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Oi, det ser ikke godt ut, nei. Nå skal jeg sikkert dumme meg ut, men jeg tenker at de ikke pleier å ha sååå mye regn der? Er ikke det ørken der? Håper du ikke får så mye ødelagt inni huset. Og rett før jul. Nei, dette var ikke noe bra. :-( Klem
Monajenten Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Åh neimen så koselig da! Nå fikk jeg skikkelig julestemning:-O :-S
yasmina Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2009 Nei, vi har ikke overdrevent mye regn her, somregel et par dager i januar. Men naar det kommer saa kan det vaere ganske voldsomt Det er heller ikke saa langt ned til grunnvannet ( utrolig nok siden det er oerken ) saa det tar ufattelig lang tid for vannet aa toerke opp. Det blir, ikke alt for galt inne da alle gulv er marmorfliser . Er mest aa bare toerke opp og fjerne ting fra gulvnivaa. Har et par smaalekasjer fra taket ogsaa, men de vil nok toerke opp av seg selv de ogsaa. Og vi leier jo saa vi faar ikke noen utgifter paa det.
Rampongi Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 ojda, queen.. nei jeg mener santa of Kalifa Håper skadene er små og at vannet forsvinner til jul. Nesten som å bo her i Trøndelag dette Bestemt dere for hvor dere havner da?
yasmina Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2009 Vannetforsvinner nok ganske greit i loepet av noen dager, men var kaos i dag ogsaa da jeg tok ungene til skolen. Inne i huset er det toert og fint allerede. Ellers saa heller vi nok mot Kuwait Men er ikke 100 % enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå