Gå til innhold

Noen som vet..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Er i uke 19 nå og har slitt med konstant kvalme hele svangerskapet frem til nå.( vært sjukemeldt pga det siden slutten av september) Så lenge jeg holder meg helt rolig går d bra, da er jeg bare uggen i magen.. men så fort jeg beveger meg, som å bare støvsuge litt eller henger opp klær så blir jeg så kvalm at jeg må sette meg ned, hvis ikke spyr jeg.Men skal jeg få gjort noe i d hele tatt, så ender d med at jeg spyr. Hjelper ikke gå å småspise som noen sier.. Har prøvd å forklare meg hos legen men han vil absolutt ha meg tilbake på jobb. Jobber i klesbutikk, og har snakket med sjefen min, hun mener også at d beste for meg kansje hadde vært å blitt sjukemeldt litt til. Men hva gjør man om d virker som at legen ikke skjønner/ tror hvor dårlig jeg er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde det samme. Og jeg har en aktiv jobb innen idrett og er i treningsklær hele dagen. Fikk store bekkenplager og store problemer med å sitte (så ingenting fungerte bra). Har derfor måtte forklare gang på gang hvorfor tilpasset arbeid ikke var mulig da jeg verken kan trene pga av bekkenet eller sitte å jobbe pga rygg.

Du må rett og slett bare forklare hvorfor og si at i nåværende stund ikke vil fungere.

Det var veldig frustrerende da jeg var i full vigør hele forrige svangerskap.

Stå på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...