Tiril_Sofie Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 hvilke biler har plass til 3 barnseter i baksetet?
yasmina Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Sikkert ikke den rette til aa svare paa dette for jeg tror ikke du faar den i Norge, men vi kjoere Nissan Armada som er storebror til Nissan Pathfinder. KJempefornoeyd og veldig god plass.
shari_z Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Nå har vi kun 2 barn, men vi har nettopp kjøpt oss ny brukt bil som har god plass til 3 barneseter bak. Den er Ford Galaxy (også solgt som VW Sharan og Seat Alhambra). Også prøvde vi Ford S-Max, som har god plass til 3 barneseter (tom bakovervendte!), men den hadde vi ikke råd til. Og VW Caravelle har plass, en annen vi prøvde. Jeg ville ha god plass til enten 3 voksne i baksetet eller 3 barneseter. Med de kriteriene var jeg sikker på å finne en bil vi kunne kjøre lange turer med og fortsatt ha det behagelig.
愛 siusiu 龍 Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 VW Touran. kjempefornøyd. 7 seter. og de 3 bak er separate og har plass til 3 barneseter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå