Gå til innhold

dere som bærer babyene i sele, sjal e.l.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det med påkledning på dere selv nå om vinteren? Skjønner jo at jeg kan slenge jakka over meg, men den er jo ikke stor nok til å kunne kneppes, så da blir det jo fort kaldt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må rett og slett kjøpe/låne en jakke/kåpe som er stor nok til å kneppe over både deg og babyen!

Skrevet

Jeg lukket jakka på vanlig måte, hadde sela utenpå jakken, og egne klær til ungen.

Skrevet

Du må enten ha utedress på babyen og sjal/sele utanpå jakka di, eller ha mindre tøy på babyen og bruke ei jakke som går rundt dåke begge.

Vi hadde novemberbaby sist, dermed var ho ganske lita (og veldig roleg) om vinteren. Hadde på ho ullundertøy og mellomtjukkulldress, hue og vottar inni sjalet (type elastisk). Og så brukte eg allværsjakken til mannen rundt oss begge. Lukka den delvis igjen, slik at den dekka bein, rompe og rygg for babyen, men hovudet var "fritt", dvs det var inni hue og sjal, men jakken dekka det ikkje.

Skrevet

Jeg bruker å ha en jakke som går rundt meg og baby når jeg har sjal/seleunge. Det medfører gjerne at man ikke blir særlig fashionable den vintersesongen, men pytt.

Skrevet

Takk for svar alle sammen.. Får se om jeg får selen utenpå jakka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...