Be Cool Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Hei! Jeg hører vel hjemme her, men har liksom holdt meg på "bli gravid" av en eller annen grunn. Er 35 og prøver på nr 2. Vi er vel i pp nr 8 eller 9 nå, har mistet litt oversikten. Jeg har tatt pergo denne mnd og har IKM i morgen tror jeg. Hadde pos utslag på EL test mandag for 14 dager siden, så baserer beregninger på det. Men denne ppen har jeg ikke hatt ømme bryster overhodet, de pleier å være som verkende blåmerker midt i syklusen. Har også hatt lite stikninger i underlivet, men de siste dagene har jeg hatt litt sånn "brennende" murringer som kan være TR i anmarsj, men det ligner liksom ikke helt på de stikninger jeg pleier å ha. Har hørt om mange som har fått ømme bryster etc av pergo, men for meg ser det ut til å være motsatt. Noen andre som har opplevd dette? Akkupunktøren min sa på tirsdag (8 dpo) at hun trodde hun kjente gravide-puls, så jeg er litt spent men tar det med en stor klype salt. Kanskje en bøtte salt til og med Men så lenge TR ikke kommer håper man jo..... Noen andre med lignende erfaringer, enten på fravær av symptomer eller påvist "gravide-puls" hos akkupunktør? Ha en fin søndag alle sammen Be Cool
Hillbillie Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Hei Be Cool! Så spennende imorgen da! Krysser fingre for at du får en positiv test:-) Jeg har gått på tilsammen 4 runder med pergo, har hatt el hele tiden, men symptomene har variert fra å hatt skikkelige el-smerter og ømme bryst til nesten ingenting i det hele tatt! Har ikke peiling på hvorfor det er slik..jeg har helt gitt opp å prøve og forstå meg på symptomene mine!! Men hvis akupunktøren din kjenner "gravide-puls" så er det sikkert grunn til optimisme! Dette har jeg aldri hørt om før, hva er det for noe egentlig? Lykke til!!
Be Cool Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2009 Takk for det Tok en test i morges og syns jeg så en svak strek med en gang, og ble veldig oppspilt, hoppet i dusjen og da jeg kom ut igjen var det ingen strek likevel. Arrrgh!!Har skikkelig murringer i dag så nå er vel tanta rett rundt hjørnet igjen. IKM i dag tror jeg. Akupunktører kan visst kjenne en fastere, "fyldigere" puls når man er gravid. Min akupunktør sa at det var litt tidlig men at hun kjente noe som minnet om gravidepuls. Men det kunne også være pergo-pillene som gjorde det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå