Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Satt i sofaen og så på jul i svingen. Plutselig fant jenta mi på 19 mnd ut at hun skulle hoppe i sofaen. Plutselig seilte hun ut av sofaen og traff ansiktet rett i bordkanten.. Hun svimte av, blødde neseblod, og ut fra munnen.. Jeg fikk helt panikk og ringte legevakten.. Fikk komme opp, g der henviste de oss videre til sykehuset da hun bare ville sove. Hun brakk nesen, og fikk et kutt i leppen. I tillegg en hjernerystelse... Var der over natten på observasjon så nå er vi heldigvis hjemme igjen. Stakkar, hun har norges største overleppe og nese. Så foreldre pass på barna i sofaen..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Stakkars lita! Slikt skjer- spesielt like før jul- klassiker på legevakta (har jobbet der) Heldigvis gror sår og slikt fortere på små barn enn voksne! God bedring:)
Gjest Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Uff.... Det hørtes bare helt sinnsykt vondt ut!!! Jeg & min fetter gjorde det samme da vi var småtasser, han skallet panna i bordet og måtte sy noen sting ved øyenbrynet. Etter det hoppet ikke noen av oss i sofaen mer! hehe... God bedring til jenta di!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 huff, hørtes skikkelig vondt ut! Nesten godt hun besvimte da så hun slapp å kjenne smertene! god bedring til tuppa de!
Tante Bassa Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Uff, får vondt når jeg leser dette. Stakkars lille jenta di :-( Håper ho ikke har vondt nå. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 Uff, stakkars! Jeg ante ikke at så små barn kunne brekke nesa engang , jeg, trodde de bare hadde brusk fram til de var større, så der lærte jeg noe nytt! Heldigvis gror det fort hos små, så god bedring!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 Stakkars jente, håper hun blir fort bra:) Enda en grunn til at barn ikke skal hoppe i sofaen.. Her er det strengt forbudt
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Vi måtte inn på sykehuset igjen da hun plutselig begynnte å blø fra munnen igjen. Da vi kom inn viste det seg at tannkjøttet hadde løsnet oppforbi tennene i overkjeven. I morgen skal vi inn å sy. Hun blir da lagt i narkose ;-( Gruer meg så sykt mye :-(((
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 13. desember 2009 #9 Skrevet 13. desember 2009 Uff!! stakkars lille vennen:( dette kommer til og bra, lykke lykke til:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. desember 2009 #10 Skrevet 13. desember 2009 Åh jeg fikk frysninger, vondt i magen og tårer i øyene når jeg leste om jenta si!! Stakkar liten!! =( Så fæl opplevelse for både hun og deg!! Det er vel noe av det verste vi mammaer opplever, at våre små får vondt! Ønsker dere begge lykke til imorgen!! Hun er i trygge hender, og du får trøste henne masse og kose med henne når hun er ferdig. Stakkars liten!! =(
Cat.68 Skrevet 13. desember 2009 #11 Skrevet 13. desember 2009 Uffa stakkars liten. Det gjør så vondt i oss når de små gjør seg ille og det er jo desverre så vanvittig fort gjort. Sender en trøsteklem til både mor og barn jeg. Klem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå