gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 skulle denne helga handle inn siste av julegavene og få de sendt på lørdag... men våkner opp på lørdag og lille klompen har feber! vi ble hjemme i går i håp om å bli frisk.. i dag hadde han 38,8 på morran, så da har jeg innsett at vi må holde oss inne i dag også=( men nå blir jeg mer og mer stresset her, greia er at dette var min siste sjanse på å få gjort unna alle juleforberedelser. mannen jobber til 8 vær dag, og jeg henter småen i barnehagen vær dag, rundt halv 5. da er han kjempe sliten og trøtt. sovner nesten på den lille turen hjem, d er da uaktuelt og ta turen rundt på juleshopping.. og jeg må jo rekke posten en dag å....... skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre dette... sitter liksom å lurer på om vi skal forte oss en snartur og bli fort ferdig?? men d stritter imot alt jeg mener... noen med synspunkter?? greia er også at han bør bli frisk til i morgen hvis ikke må jeg ha han med på jobb, null sjans for å gå hjemme i mårra......hmmmmm
~sjiraff~ Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Hvordan er formen hans da? Er han dårlig så synes jeg du skal holde deg hjemme, er han tilsynelatende frisk og rask men med litt feber synes jeg ikke det gjør noe så lenge han sitter i vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå