Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Hallo!! Går d bra med dokker? E formen kommen sæ? E doc langt på vei nu? Å kordan har 1-åringan dokkers d? Æ e i uke 13 nu! :-))) Å lillemann min e så skjønn, gjør så mye moro for tia Han elske å lese bøker og kaste/sparke ball Lese sikkert bøkene til han 50 ganga om dagen Håpe dokker har d bra
Erlinda Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Hei. Jo da alt e bare bra, bortsett fra at formen e dårli. Kvalm av matlukt, svimmel, tong i hode å forferdelig trøtt. Trøttheta har bynt å gått over no da, e i uke 25 no. Lilletuppa her les synn bøker hu å, å e helt på tuppa ætte Ole Brumm :-) Gratulere med graviditeten :-)
Bumblebeee Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Jeg er her! Formen er fin og jeg er kommet til uke 22 med en liten gutt i magen Jenta mi har blitt 15 mnd og er meget aktiv, det store nå er å klatre opp og ned på den nye stolen sin. Ellers går det mye i bøker her også, pekeboka og Krokodille Knut er populære
Mamma til*2 jenter* Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Hei! Først vil jeg bare si: VELKOMMEN TIL OSS SUNNYBEACH! Er kull fra 2008 med en datter som ble født 16.September.2008 Kjekt å se dere alle her inne igjen. Har termin 17.april etter ultralyd å bedømme men mener selv jeg har termin 09.april Er 22-23 uker på vei å på ultralyd kunne de mest sannsynlig se at det ble en jente.
♥REBECCA♥ Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 jeg fikk baby i 2008 han er 17mnd nå,værden nydligste gut:) og har 2009 baby:) også en av di nydligste:)også så flink, er så stolt av di:)og storebror på snart 8:) ellers så er jeg i 16 uke med fjerdemann termin i begynelsen av juni 2010: formen er super:)inngen plager:)sliter kunn med litt trøtthet:)
LilleBanan blir storebror Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 Jeg er her! Har gutt født i mars 08. Termin i juni 09 så er 13+1 i dag! Formen er myyye bedre nå. Var på UL sist uke å det var stas. Ordinær UL i slutten av januar. Blir spennedeå se om det er gutt eller jente denne gangen!
Mammatil4jenter Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 Her er jenta mi blitt 20 mnd. og blir storesøster i mars. Vi skal ikke vite kjønnet, så det blir en overraskelse.. Formen er helt topp, har slitt med hodepine, men kommer seg nå som jeg går hos fysioterapaut. Snuppa mi er en liten skravlebøtte med svært sterke og egne meninger om dagen. Men det er så utrolig morro med henne når hun forstår såpass mye. Hun er veldig glad i å lese, tegne og leke med dukkene sine. Lykke til videre jenter.. :-)
MammaUnderOpplæring Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Hei! Fikk en jente i september -08 og venter baby mai -10. Vet ikke kjønn enda, men er nå 16 uker på vei :-)
LivK har født Skrevet 13. desember 2009 #9 Skrevet 13. desember 2009 Hei hei, så koselig det var med så mange produktive jenter her inne! Her har gutten min som kom i juli 08 blitt 16 mnd, og blir storebror i mars/april neste år (snart 26 uker på vei) Har ei jente født i 06 også, så det blir et koselig trekløver Syns virkelig ettårsalderen er helt fantstisk, selv om den er travel - er så fasinerende å se hvor mye de forstår, og alt de har lært seg på så kort tid utenfor magen! Gleder meg til nr tre kommer til oss også, blir nok ikke flere her i gården, så nå prøver jeg å nyte svangerskapet siden det er siste gang. Ikke alltid like lett, men det er like mirakuløst for det! Lykke til videre alle sammen!
Fullt hus :) Skrevet 13. desember 2009 #10 Skrevet 13. desember 2009 minstejenta blir 1år 1 januar. hang på desemberklubben i svangerskapet. har termin i mai
Gjøkeredet③ Skrevet 13. desember 2009 #11 Skrevet 13. desember 2009 Jeg er også her;o) Ser jo ut som om vi er en liten gjeng. Min lille gutt blir 1 år om 8 dager og jobber veldig med gåinga her.. Syntes tida bare har gått alt for fort.. Jeg er i uke 22 nå tror jeg, venter enda en liten gutt i April. Formen er strålende, og vi gleder oss bare kjempe masse.
<3Miinsiin<3 Skrevet 13. desember 2009 #12 Skrevet 13. desember 2009 Eg og e her!! Har ein liten gutt som blei født 4 mai 2008, vente nå ein liten den 5 mai 2008... så blir spennande da, håpe ikkje de komme på samme dag =)
jente08&jente2010<3 Skrevet 13. desember 2009 #13 Skrevet 13. desember 2009 jeg er her:) fikk ei jente i januar 2008:) og venter ei jente til, i februar 2010:) så blir spennende dette, med 2 tette:) blir akkurat 25 mnd mellom de:)
Gjest Skrevet 13. desember 2009 #14 Skrevet 13. desember 2009 Hei! Jeg fikk en gutt i april 2008, men hørte egentlig til mai-klubben. Termin denne gangen er foreløpig i slutten av mai, skal på UL neste uke. Gleder meg til å vite både termin, kjønn, og selvfølgelig at alt står bra til med den lille!!! )
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 13. desember 2009 #15 Skrevet 13. desember 2009 Hallo! Her e alt bra, formen har alltid vært på topp. Men bekkenløsninga har meldt sæ. Jobbe som farsken for å få rett på foreldrepenga! E 16-17 uker på vei.. 1- åringen koser seg som bare d! Lese bøker e en hit her også, mor bynne å bli lei av den samme boka =P Fått 5 tenner no uten at vi har merka nån ting! Fordi d ikke e fortennern som har kommet, men 3 jeksla å 2 hjørnetenner!!! Håpe for guds skyld fortennern å kjæm snart...
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 13. desember 2009 #16 Skrevet 13. desember 2009 Hei hei. Jeg er innom en tur fra 3 tri jeg da... venter nr.6 i feb 2010. Fikk en jente i sept i fjor, og gutt året før det... Så jeg har vanket her en god del år nå. he he he. Husker deg godt. Lykke lykke til!!
En liten mamma Skrevet 13. desember 2009 #17 Skrevet 13. desember 2009 Jeg er her også! Lillegutt blir ett år til onsdag, full fart dagen lang. Har gått i over to måneder allerede, så nå er det å klatre og løpe fort som gjelder. Tøff gutt, glad og nysgjerrig! Neste lille kommer i mai, termin på nasjonaldagen. Skal på ultralyd til torsdag, og er fryktelig spent på om alt står bra til.
opsi fødeklar Skrevet 13. desember 2009 #18 Skrevet 13. desember 2009 Hei hei. Jeg er også her. Het lykkelige hormonella i fjor:)) Jeg er gravid med gutt nummer 5, sistemann ble ett år nå i nov så her flyr dagene..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #19 Skrevet 14. desember 2009 Oij, kor mange vi e hær )) Produktive damer e vi Å gjett om æ e imponert over dm som vente både 3,4 og 6 mann!!!! Fantastisk Unga e nu så herlig, å sjøl om man f.eks blir lei av å lese samme boka 30 ganga om dagen, så smile nu ihvertfall æ innvendig for e så utrolig herlig å se han bli like fasinert hver gang av at d og d skjer E dm bynnt å lage dyrelyda hos dokker? Lillemann sir bæææææ og møøø, av og til kommer d et gakk, gakk Skikkelig søt Æ plages enda mye med brekninga, e ovebevist om at d e jenta i magen så dårlig som æ har vært + at vi "prøvde" på jenta ved å ha sex 3 daga før el Flott at de fleste e i go form, sjøl om bl ikke høres nåt særlig ut Ha ei herlig uka allesammen!
FrøkenJ Skrevet 14. desember 2009 #20 Skrevet 14. desember 2009 Jeg er også her!!...Artig å se så mange som er ute for "arbeidsulykka" eller "uhellet" som min lille gutt tydeligvis er da det blir 17 mnd mellom de..ARG!! Har ei lita jente som ble født i beg av nov i fjor og venter en liten guttebass 18 april. Vi gleder oss stort! Jammen travle tider både med snakking og løping fra snuppa. Men det er jo så givende!!.. Sliter veldig med hjøretenner og jeksler for tiden,så jeg er egentlig levende død for tia med max underskudd av søvn... litt vondt i ryggen har jeg og liker det ikke...spent på hvordan det skal gå videre i jobb.. Kjekt å følge alle sammen fremover!!.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 14. desember 2009 #21 Skrevet 14. desember 2009 Er her, jeg også fikk barn oktober 08, og er 13+0 idag:) Mini er bare såå skjønn. Er så søtt når de begynner å forstå ting, slik aom at man skal skifte bleie. Da går han fint inn på badet og strever fælt med å løfte hele bleiepakken bort til meg..ellers liker han å leke med det meste..Og igår sa han "pappa" helt klart for første gang..håper han snart sier mamma også!hehe..
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 14. desember 2009 #22 Skrevet 14. desember 2009 Er i 23.uke nå og fikk ei jente i september 08 sist. Dette blir nr.3 og den første gutten. 1-åringen vår er helt skjønn som alle synes om sine ettåringer. Hun er veldig til å ta etter storesøster på 3 år, og tuller og tøyser hele tiden. Akkurat nå står hun midt på stuegulvet med et koseteppe rundt skuldrene og gjemmer seg vekk. Liker godt å gjøre seg til for oss rundt og hun er god underholdning for oss. Har det ganske bra selv om jeg har en underliggende bekkeløsning som jeg må ta hensyn til i dette svangerskapet. Litt vemodig å tenke på at dette blir siste for oss, men jeg regner med å være ganske fornøyd når sistemann er ute.
gullegget Skrevet 14. desember 2009 #23 Skrevet 14. desember 2009 Hei:) Jeg er her også Fikk nummer 3 i juni-08. Venter nå i 15 mai:) Kommer til å stå på hendene 17 mai, hvis jeg ikke har født:p Formen er grei, veldig trøtt og sliten. Så det hjelper ikke at lillegutt står opp klokka 5! Prøver å slappe av når han tar formidags luren, men har jo 1000 ting som skulle vært gjort! Vi også koser oss, men har dårlig samvittighet for at jeg orker lite. Men han er kjempe flink til å leke selv, glad i å lese og synge. Så vi tar rolig lek. Håper på energi over jul, så kan vi bruke åpen barnehage og lekeplassen litt!
sunshine08 Skrevet 14. desember 2009 #24 Skrevet 14. desember 2009 Hei hei! Har gutt som ble født i mai 2008 og venter ei jente i mars 2010. Har 100 dager igjen idag:) Sliter litt med bekkenet og er sykemeldt litt innimellom, men ellers er formen ganske bra!
Mjølkekua Skrevet 14. desember 2009 #25 Skrevet 14. desember 2009 Og jeg er her vettu - og gratulerer nok en gang :-) Har en gutt som ble født, 1 dag over termin, 10. desember - 08... akkurat blitt verdens søteste 1-åring og vagger rundt på gulvet og "synger" og babler. Fantastisk tid! Venter en liten 12. juni, så det blir ganske nøyaktig 1,5 år i mellom dem. Jeg er i fin-fin form, 14+4 :-) Har faktisk kjent litt liv ... det kjennes mest ut som en litt sleip fisk som dasker mykt med halen! Hmm.. det høres nesten ikke hyggelig ut, men det er det! Hyggelig å se flere produktive her inne, selv om jeg ligger langt bak hun som har 4 barn på 5-6 år! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå