Lovemychild Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Vi har en Mops. Herlig, barnevennlig rase
Rampongi Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Har hatt borderterrier, og er stemor til en alldeles nydelig border collie på deltid nå
Liten på jord, stor i ord Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Berner Sennen, en vakker hunderase
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 cavalier king charles spaniel
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 en chihuahua og sambo vil senere ha en svensk lapphund
shari_z Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Vi har en Boxer tispe. Også en herlig, barnevennlig rase. Minamor er sååå tålmodig med lillesøster som vil klatre oppå henne og gjør så mye rart. Elsker den rasen!
Anne-B. Skrevet 13. desember 2009 #10 Skrevet 13. desember 2009 Jeg venter stadig i spenning på å få se den, for båndet mannen leier den i må være langt som et vondt år. Døra står åpen leeeenge etter at han har gått gjennom den, men ingen hund er å se. Neida. Jeg ønsker meg en liten mops, men jeg bor sammen med kattemennesker, så jeg er nedstemt.
Lykkepålandet Skrevet 13. desember 2009 #13 Skrevet 13. desember 2009 shari_z Enig! Boxere er utrolig barnevennlige. Kjenner mange med barn som har boxere og de sier det samme alle sammen. Jeg fant på så mange pøbelstreker med boxeren vår da jeg var liten og han godtok alt fra å være hest til målskive..hehe Stakkar da, men han var jo bare god..
LizzyG Skrevet 13. desember 2009 #15 Skrevet 13. desember 2009 Har kinesisk nakenhund og Bullterrier.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 13. desember 2009 #16 Skrevet 13. desember 2009 Har ikkje, men passar søstera mi sin tibetanske spaniel stadig vekk. No er akkurat dette eksemplaret litt "feilvare", ho er dvergvokst og har underutvikla snute (heilt flat i fjeset), og som følge av dette gryntar/snorkar ho konstant. Uansett om ho søv, er våken, ligg i ro eller går tur. Er kanskje ikkje verdas penaste, men har personlighet og ein viss sjarm ;-p Trur ikkje eg kan klage på samspelet mellom hunden og kattane våre, gamlepusen stod pent i ro mens hunden lukta han i baken, før han åt opp maten hennar :-D Snill og god mot ungane er ho og.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 13. desember 2009 #17 Skrevet 13. desember 2009 Amstaff her også:-)Verdens beste hund;o) Selvom hun bor mest hos eksen...
HuIdra Skrevet 13. desember 2009 #19 Skrevet 13. desember 2009 Newfoundlender.. Stor bamse på 78 kilo, men like snill som han er stor :-)
fjollefrua Skrevet 14. desember 2009 #22 Skrevet 14. desember 2009 Staffordshire Bullterrier... Han er verdens snilleste og godtar alt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå