Gå til innhold

Har barna deres fått andre dosen av vaksina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser nå at toppen allerede er nådd, og det ikke er så dødelig som de forventa. Har lyst å droppe resten av dosen til 1.1/2 åringen min.. hva med dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på dette. Min toåring har bare fått en dose, og jeg har ikke ringt legen ennå for ny time. Vil ikke at hun skal være en av de første som tar mer dose, i tilfelle det ikke er nødvendig..

Skrevet

Hei. Jenta mi tok første vaksine for ca 5 uker siden. Hun har ikke tatt vaksine nr 2, hun heller. Jeg vurderer og la det være. Hun ble ganske dårlig av første vaksinen, så vet ikke om jeg vil utsette henne mot det igjen. Vil heller ikke at hun skal bli syk da, siden hun er risikogruppe. Er vanskelig valg dette.

Skrevet

Såvidt jeg har forstått så trengs ikke en vaksine nr 2?

Skrevet

Mine barn ble vaksinert for ca 3 uker siden, og vi fikk da oppgitt at neste dose ville bli gitt en eller annen gang etter jul.

Skrevet

Det er nye retningslinjer nå, og det er at det skal være tilstrekkelig med kun 1 dose.

Skrevet

Barn under ti år skal vel fremdeles ha to doser?

Skrevet

Kun barn under ti år i grupen som risikopasienter har behov for dose nr to iflg barnekardiologisk avd ved Riksen. Siste annbefaling fra Helsedirektoratet. Så friske barn trenger ikke dose to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...