mai^prinsessa Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 hun er så trøtt, og har sovet så dårlig i natt... og viss jeg legger henne i senga er jeg redd hun blir for varm i og med at hun ikke klarer å sove uten babysafe... så tenkte jeg kanskje det var godt med litt frisk luft for henne???
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 tja, har hørt både og om d.. d er jo supert med frisk luft.. men ei jeg kjenner hadde dattera ute når hu hadde 38,5. var ute og trillet da jenta plutselig fikk febekramper! skikkelig jævlig! jeg har ikke lagt mine ute når de har såpass i feber.. men d har bare blitt så jeg ikke har gjort d liksom... ville kanskje lagt henne i vogna i pose eller tykt teppe på et rom eller gang med vindu helt åpent eller døra åpen.. da blir d liksom veldig friskt men ikke alt for mye kanskje... så har du god kontroll også! lykke til og god bedring!!
rosa og en blå Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 ja. men ikke kle på like mye som normalt. ta ull-kle og en god pose?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Når junior hadde feber når han var liten, så kledde jeg på han (ikke så mye da, bare en genser), la han i vogna og kjørte vogna inn på sovreommet.. Der hadde jeg vinduet oppe.. Ble ikke så kaldt som om han skulle stå ute, samtidig som det ikke ble for varmt..
rosa og en blå Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Det har eg også gjort. fordi de er så vande me å sove i vogn. husk å ikke bruk voksi inne.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 Hadde bare dyne over jeg, når han sov sånn inne..
Lykke X 4 Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 Jeg ville ikke tatt et barn med så mye feber utendørs. Dessuten er det vanskeligere å regulere temperaturen/påklednign riktig i forhold til feberen barnet har. Du risikerer å kle på det mer feber, eller for lite for den saks skyld. Jeg har jobbet som sykepleier både på barneavdeling og på legevakt, og vil ikke anbefale deg å legge et barn med 39 i feber ute i vogn, spesielt ikke på denne tiden av året. Om det hadde vært sommer og behagelig temperatur, ville det kunnet være annerledes.
mai^prinsessa Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2009 Takk for svar Jeg holder en knapp på det du sier jeg, musipusi... Var mest på nei-siden før jeg spurte, så det du sier virker veldig logisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå