Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Jeg er nå i uke 39 +4, og venter og venter... Har bekkenplager til tusen, gigantisk mage og enhver bevegelse er bare vondt... Er desperat og fødeklar... Mannen og meg har ikke hatt sex de siste månedene, da ingen av oss har vært noe gira på det. Men i går bestemte vi oss for å ha sex for å prøve "sette noe i gang". Helt allright med sex, men han trakk seg ut før han kom, fordi han ikke ville komme!! Jeg lå der en liten stund så spurte jeg hvorfor... Han svarte: - Fordi han hadde drukket 3-4 øl, så er det så vondt i urinrøret en times tid etterpå hvis kan kommer!!!! (jeg vet kan har klaget over dette før da, men...) Prøvde å forklare at poenget er nettopp at han skal komme i meg, men det var visstnok uaktuellt når han hadde drukket øl.... Herregud... Ble så frustrert at jeg begynte å grine jeg.... Ble også RIMELIG provosert over at han henger seg opp i litt smerter i urinrøret en times tid, når han VET hvor lenge jeg har slitt og hatt vondt i mange mange måneder og i tillegg skal i gjennom en fødsel de nærmeste dagene.... Fy faen... mannfolk... Jeg vil bare føde NÅ, og trenger den hjelpen jeg kan få.... Skjønner tydeligvis ikke dette han...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Unnskyld men nå måtte jeg le ) Tror jeg hadde klabba rimelig hardt til ham i skrittet slik at han kunne kjenne på litt smerter...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Huff da ...kan ikke annet enn å le , mannfolk har en tendens til å være veldig merkelige den siste tiden Får håpe kroppen din ordner det på egen hånd nå da...så du slipper å plages ! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Å herregud... :-) Hadde du forklart han før dere begynte at det var sæden hans du var ute etter? He he he, snakk om å fullstendig misse poenget :-) Har du prøvd sterk mat og trappegåing (hvis du er i form til det da)?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 HAHAHA,må bare le jeg. Stakkars deg
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 He he, det var jo litt morsomt...men jeg kunne sikkert også ha begynt å grine!! Si at den eneste måten han kan gjøre dette godt igjen, er å prøve på nytt. Evt. kan han gi deg oralsex, siden en orgasme også kan hjelpe ting i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå