alfaalfaalfaalfa Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Jeg er nå i uke 39 +4, og venter og venter... Har bekkenplager til tusen, gigantisk mage og enhver bevegelse er bare vondt... Er desperat og fødeklar... Mannen og meg har ikke hatt sex de siste månedene, da ingen av oss har vært noe gira på det. Men i går bestemte vi oss for å ha sex for å prøve "sette noe i gang". Helt allright med sex, men han trakk seg ut før han kom, fordi han ikke ville komme!! Jeg lå der en liten stund så spurte jeg hvorfor... Han svarte: - Fordi han hadde drukket 3-4 øl, så er det så vondt i urinrøret en times tid etterpå hvis kan kommer!!!! (jeg vet kan har klaget over dette før da, men...) Prøvde å forklare at poenget er nettopp at han skal komme i meg, men det var visstnok uaktuellt når han hadde drukket øl.... Herregud... Ble så frustrert at jeg begynte å grine jeg.... Ble også RIMELIG provosert over at han henger seg opp i litt smerter i urinrøret en times tid, når han VET hvor lenge jeg har slitt og hatt vondt i mange mange måneder og i tillegg skal i gjennom en fødsel de nærmeste dagene.... Fy faen... mannfolk... Jeg vil bare føde NÅ, og trenger den hjelpen jeg kan få.... Skjønner tydeligvis ikke dette han...
NostraStoria Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 hehe, det hadde jeg også blitt provosert av! Han kunne holdt ut den lille timen med litt vondt i urinrøret...Håper fødselen din nærmer seg da, med eller uten hjelp fra mannen din
moniccen_* Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Hvis det er noen trøst tror jeg at jeg også hadde begynt å grine. Han kan jo ikke ha fått med seg at "hele" vitsen er å få igang modning slik at noe forhåpentligvis skjer.
moniccen_* Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Jeg vet ikke, men kanskje han fikk en helt idiotisk tanke om at han ikke skulle komme i deg fordi han fikk en eller annen merkelig idé om at det ikke var bra for babyen uavhengig av at han hadde drukket noen øl, eller ikke og ikke klarte å komme opp med noen bedre forklaring. En slags merkelig form for beskyttelse av barnet... :-) Hørte med samboeren min nå og han hadde ingen anelse om at sex og sæd skulle ha noen effekt på modning eller å få igang en fødsel. Har ikke vært så mye sex her heller den siste tiden og selv om ikke sex har vært det jeg har tenkt mest i det siste så er samboeren min ganske skeptisk i.f.t tanken på å skade barnet. Noe alle vet bare er bullshit, men som ihvertfall han tenker på.....
prins 07, prins 10 Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Prøv å være uten sex i 9 mnd da... pluss litt til. Samboeren min har nemlig sperre! Han fikser bare ikke det når jeg er gravid. Første gangen jeg gikk gravid klarte jeg bare ikke dy meg for han var så nervøs for å skade babyen, så jeg sa "pass på nå. så du ikke stikker`n i øyet" Snakk om ris til egen bak! Her er det ingen hjelp å få av han ihvertfall:(
Belladonna med to gutter Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 Da hadde jeg også blitt lei meg ja!! Du kan jo prøve å "kjefte" litt;)
Bibben74 Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 Hehehehehehehe...ler så jeg griner!! :-) Knallbra! :-)
Bibben74 Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 ...mente selfølgelig "prins 07" sitt innlegg:-) Kan godt forstå frustrasjonen til HI da
stasimor0603 Skrevet 13. desember 2009 #10 Skrevet 13. desember 2009 dere får prøve en gang til da, vet at det er veldig vanskelig å instille seg selv på det, men du må huske at du må helst komme selv også for da kroppen din begynner å produserere det hormonet og dere bør ha sex på morran og kvelden, Og hiv alt ølet:-) jeg nekter min drikkinga siste 3 uker pga fødsel kan starte når som helst og jeg vil ikke ha han der fyll. Men min er ikke akkuratt drikke type så det går ann å snakke fornuftig. Uff stakkar deg, ønsker deg lykke til og husk at fødsel rett rundt hjørnet uansett:-)
Gjest Skrevet 13. desember 2009 #11 Skrevet 13. desember 2009 Sorry for at jeg flirer, men jeg hadde grått hadde jeg vært deg, men som en historie er det jo en vinner. Mannfolk.. Hva kan man si? Verden ville iallefall ikke vært overbefolket! "au, fikk vondt i viljen, tror jeg må ta meg en hvil"
Rosemora Skrevet 14. desember 2009 #12 Skrevet 14. desember 2009 Typisk mannfolk! Jeg hadde nok også grint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå