Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Ønsker dere en fin Lucia-søndag med lussekatter og masse kos:) Liten rosa og jeg smøg oss ut grytidlig i dag og dro på Lucia-konsert i kirken. Så rørende å høre vakre stemmene...og litt allsang:) Tårer i øyekroken og Deilig er jorden i flere stemmer, fantastisk nydelig:) Snart skal vi ha små nisspølser, egg og bacon-frokost og så er det noen timer jobb for meg:) Og kanskje det blir juletre her i dag, hvem vet:)) Ha en deilig dag!
Gjest Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Kirkekonserter er bare så fantastisk stemingsfull, det er noe eget. I dag suste vi forbi Moss, dro impulsivt på harrytur og har handlet en masse kjøtt og noen julegaver. I kveld skal jeg se Hangover, tenker du har sett den filmen ? Mange som sier den er morsom, så jeg gleder meg. Har hatt dilla på skrekkfilm, selv om jeg nesten ikke tør å se hehe;)
Gummelillan Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Lucia var akkurat så vakker, var og fin dag som den pleier ;-) En deilig dag ønskes dere i dag også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå