Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Fordi opprinnelig tråd heter "fordommer mot navm". Overskriften harmonerer altså ikke lenger mot det som har blitt innholdet i tråden. Altså sier ikke overskriften noe om innholdet.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Spiller ingen rolle. Den andre tråden hndler (etterhvert) nøyaktig om det du har startet en ny tråd om.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Men hvordan skal lesere vite det da? Åpner du alle tråder? Hvorfor gidder du i det hele tatt å starte en diskusjon? Alle står fritt til å starte tråder her. Så kan jo du la være å åpne de du ikke liker, eller ikke vil svare på.
Patetica fåkksi Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 Dere er nok helt vanlige? Kristina og Daniel altså.
Lea Laus Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Jeg tror dere holder til å den vestlige kanten av Norge, du er blond og din samboer er mørkeblond. Dere har lyst på et dyr inn i familien, men har ikke helt funnet roen i det stedet dere bor nå. Dere ønsker å finne dere et nytt sted først. Du jobber på et kontor av noe slag, samme gjør mannen din. Dere er ikke gift, enda. Er jeg synsk? Haha
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #9 Skrevet 13. desember 2009 Casper, dere er fra Østlandet en plass :-) Han er deres førstefødte. Og du er utdannet no 3-års høgskole (vernepleier kansje?), mens mannen din enten ikke er utdannet eller så er dere ikke sammen lengre.. Kristina og Daniel, tror dere er fra enten nord eller vest pga a-eningen i navnet. Og tror dere er gift, eller godt etablerte samboere :-) Begge med hver sin jobb, heltid, kansje utdannelse på dere begge men ikke sikkert dere jobber med det. Jeg tror dere er en helt vanlig, middels ressurssterk familie med enebolig i et enebolig/rekkehus-område :-) Hva med meg/oss da; TOBIAS her! Min/vår førstefødte. Hvem er jeg/vi ? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå