cherry coke Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Datteren min på 4 år strutter av selvtillitt og er i grunnen en ganske tøff jente. Men når det kommer til å være med folk hun ikke kjenner så godt blir hun veldig engstelig. Feks er hun invitert i barneselskap må jeg være der. Og det er greit det, men det tar så lang tid før hun slipper meg og vil leke med de andre barna. Vet at flere er slik, men jeg har litt lyst at hun skal prøve seg selv. Og typisk ; når det er en halvtime igjen av selskapet er alt helt greit. Da løper hun rundt og leker med alle og vil ikke være med hjem :-)
Uro4 Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Har ei på 5 som har vært ekstremt "tullete"... Går bedre nå, men er veldig usikker når det er nye situasjoner... HAr feks. ikke villet tatt enkeltbilder i bhg. fikk det til i fjor for føste gang, og tenkte at da går det i år også...Men, så skulle de ta bildene et annet sted enn i fjor...så da ville hun ikke. kommer vi akkurat i siste liten til noe som skal skje feks i bhg, kan det skjære seg helt. Når hun er usikker er det akkurat som om hun låser seg helt og vil ikke snakke. Har tuuuusen ekempler...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Eldtejenta mi på snart 4 er i slik:) I uvante situasjoner blir hun veldig engestelig og redd. Hun skulle ha ballettoppvisning for foreldre tidligere denne uka og det v ar rett og slett fælt og se på Hun turte ikke se opp, bare i gulvet og var stiv som en stokk...Det gikk greit de siste 10 minuttene, med dog. Gjorde vondt i mammahjertet og pappahjertet :s På fredag er hun bedt i sitt første barneselskap til bestevenninna si, hun skal trolig være der alene. Håper det går greit siden hun kjenner alle barna som skal dit fra bhg
Uro4 Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Snuppa vår vil ikke engang begynne på aktiviteter hun :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå